مشکلات حقوقی ۱۳۵ نفر از مراجعان در برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری تهران رسیدگی شد

16:01 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۹۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل و سایر مسئولان قضایی استان تهران در جریان ملاقات مردمی این هفته خود به درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از ۱۳۵ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.
- در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، دومین جلسه دیدار مردمی علی القاصی، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در سال جاری و در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از ۱۳۵ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های آنها، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

درخواست عطف توجه در رسیدگی به پرونده‌های جریانی مجتمع ها، تسریع در رسیدگی ها، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران بود.

مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل، جعفر داراب‌خانی رئیس حوزه ریاست، محمدرضا صاحبی پسندیده معاون قضایی رئیس کل، حجت بهشتی معاون قضایی و سرپرست مجتمع قضایی جرائم اقتصادی، غلامرضا جواهری معاون قضایی و مدیر حفاظت و اطلاعات، لطیف سروی معاون قضایی، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رئیس کل در امور زندان‌ها، پرویز حاجی‌پور معاون قضایی در امور نظارت و پیگیری، کوروش زارعی معاون قضایی، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، نعمت‌الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، یحیی جعفری رئیس کل محاکم عمومی وانقلاب تهران، حجت‌الاسلام دهقانی‌نیا معاون قضایی رئیس کل محاکم و کاظمی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران را در این ملاقات همراهی کردند.

 در ماه مبارک رمضان علاوه بر ملاقات‌های مردمی رئیس کل که توسط واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران برنامه ریزی می‌گردد، رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران ضمن حضور در برخی از مساجد استان به صورت حضوری و چهره به چهره با مردم و نمازگزاران دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی آن‌ها نسبت به صدور دستورات قانونی اقدام می‌کنند. 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *