مشکلات ۴۷ نفر از مراجعه کنندگان توسط مسئولان قضایی استان فارس رسیدگی شد

15:57 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۹۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با توجه به اینکه نتیجه اقدامات در دستگاه قضایی احقاق حق و ابطال باطل و جاری شدن عدالت است؛ خدمت به مردم در دستگاه قضایی فرصت طلایی خدمت برای قضات و کارکنان است.
- حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در برنامه سه شنبه‌های خدمت، با بیان اینکه خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات و روایات در کنار ایمان به خدا از والاترین فضیلت‌ها شمرده شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نتیجه اقدامات در دستگاه قضایی احقاق حق و ابطال باطل و جاری شدن عدالت است؛ خدمت به مردم در دستگاه قضایی فرصت طلایی خدمت برای قضات و کارکنان است.

وی همچنین تحلیل‌های مدیریتی و شناخت نقاط ضعف و قوت مجموعه را از مزایای ملاقات‌های چهره به چهره خواند و بیان داشت: مردم بهترین ناظران بر عملکرد مسئولان هستند و ملاقات‌های عمومی و ارتباطات بی واسطه با مردم اطلاعات مناسبی را از عملکرد زیر مجموعه به مدیران انتقال می‌دهد.

همزمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین و سرپرستان دادسرا‌های نواحی شیراز نیز به صورت متمرکز با ۵۶ نفر از مراجعان ملاقات و پرونده‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.

دادستان شیراز نیز با بیان اینکه ملاقات‌های عمومی منحصر به روز‌های خاصی نیست و در طول هفته معاونین دادستان در محل کار و اماکن عمومی با مردم دیدار دارند گفت: برگزاری متمرکز دیدار عمومی در روز‌های سه شنبه در محل دفتر دادستانی مرکز استان در راستای مدیریت بهتر درخواست‌های مردمی است.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز نیز امروز ضمن ملاقات ۴۷ نفر از مراجعان با صدور دستورات پیگیری در چارچوب قانون از اهتمام مجموعه تحت مدیریت در راستای ارائه بهتر خدمات قضایی خبر داد.

گفتنی است با تأکید رئیس کل دادگستری استان فارس روز‌های کاری سه شنبه به صورت اختصاصی در کلیه حوزه‌های قضایی استان فارس به ملاقات عمومی با مراجعان اختصاص یافته است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *