آیا انتشار نام ابربدهکاران بانکی سرآغاز برای شفافیت اقتصادی است؟

15:02 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۸۸۸
برنامه تلویزیونی «عیار» شبکه افق سیما، این هفته به ماجرای انتشار فهرست ابربدهکاران بانکی و ارتباط آن با آغاز شفافیت در نظام اقتصادی و بانکی کشور می‌پردازد.

- طبق اعلام روابط عمومی شبکه افق سیما، به عقیده برخی کارشناسان، انتشار فهرست ابربدهکاران بانکی که بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد از هفته قبل آغاز کرده‌اند، گامی موثر و مهم در راستای افزایش شفافیت و اصلاح نظام پولی و بانکی کشور به شمار می‌رود، اقدامی که وزیر امور اقتصادی و دارایی هم بر آن صحه گذاشت و از مراجعه برخی بدهکاران برای تقسیط بدهی‌هایشان خبر داد.

برنامه تلویزیونی «عیار» که به موضوعات روز اقتصادی کشور می‌پردازد، این هفته پرونده ویژه خود را به همین مسئله اختصاص داده و با حضور دکتر مجید کریمی، مدیرکل دفتر مطالعات بازار‌های مالی و بازرگانی وزارت اقتصاد، ابعاد مختلف اقدام مهم وزارت اقتصاد و بانک‌های دولتی را بررسی می‌کند.

این برنامه بخش‌های مختلف دیگری نیز همچون «خبرنامه» (مروری کوتاه و تحلیلی بر اخبار اقتصادی هفته) با اجرای سید حامد سید قربانی، «محک بازار» با موضوع تعرفه‌های ویزیت پزشکی با حضور دکتر داریوش چیوایی کارشناس نظام سلامت و «گزارش ویژه» با محوریت ماجرای پتروشیمی میانکاله و با حضور مهندس مصطفی سعیدی کارشناس حوزه انرژی دارد که پیش از گفت‌وگوی پرونده ویژه، پخش می‌شوند.

«عیار» سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *