رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با ورود دستگاه قضایی از بیکار شدن ۳ هزار نیروی کار در شرکت‌های خودروسازی بم جلوگیری شد

13:19 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۸۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، گفت:با ورود دستگاه قضایی استان کرمان از بیکار شدن بالغ بر ۳ هزار نفر نیروی متخصص، تکنیسین و کارگر در شرکت‌های خودروسازی بم جلوگیری بعمل آمده است.
- محمد ضیاالدینی در تشریح عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی وقضایی در شهرستان بم اظهار کرد: طی چند ماه گذشته این ستاد در راستای منویات رهبر انقلاب رسیدگی به مشکلات ۴ شرکت بزرگ خودروسازی در بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه با اقدامات به موقع دستگاه قضایی و اجرایی از تعطیلی این واحد‌های صنعتی جلوگیری بعمل آمده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۱ هزار نفر در شرکت‌های خودروسازی ارگ جدید بم مشغول به فعالیت هستند، اعلام کرد:طی چند ماه اخیر با ورود میدانی رییس کل دادگستری کرمان، دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و شهرستان چندین جلسه رفع موانع تولید در دادگستری بم تشکیل و از تعدیل نیرو و بیکار شدن بالغ بر ۳ هزار نفر در این شرکت‌های خودروساز جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: دادستانی با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان شهرستان حمایت و پشتیبانی می‌کند.

دادستان بم اضافه کرد: سیستم قضایی طبق قانون در حوزه تولید و صنعت به صورت مستقیم وظیفه‌ای ندارد، اما در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب، احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در این عرصه ورود کرده و حضور دستگاه قضایی در این عرصه گره‌گشای بسیاری از موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان است.

ضیاالدینی در بخش دیگر سخنان خود گفت: باتوجه به این‌که شهرستان بم به عنوان «باغ شهر» ثبت جهانی شده است،انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از تغییرکاربری اراضی باغی به مسکونی ضرورت دارد.
 

برچسب ها: دادگستری بم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *