رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«راسل کرو» ایفاگر نقش زئوس در نسخه جدید فیلم «ثور»

15:35 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۸۴۷
«راسل کرو» بازیگر مطرح و شناخته شده سینمای جهان وارد دنیای سینمایی مارول شد، وی در فیلم سینمایی «ثور-عشق و صاعقه» در نقش «زئوس» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

- «راسل کرو» بازیگر مطرح و شناخته شده سینمای جهان وارد دنیای سینمایی مارول شد، وی در فیلم سینمایی «ثور-عشق و صاعقه» در نقش «زئوس» به ایفای نقش خواهد پرداخت. 

تایکا وایتیتی پیش از این گفته بود که این فیلم دیوانه‌وارترین چیزی است که او تاکنون ساخته است. وایتیتی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته و جنیفر کیتین رابینسون در نوشتن فیلمنامه به او کمک کرده است.

کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو، لوک همسورث، مت دیمون، سم نیل و ملیسا مک‌کارتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همسورث و وایتیتی تا ژانویهٔ ۲۰۱۸ دربارهٔ برنامه‌هایی برای ساخت دنبالهٔ رگناروک در حال مذاکره بودند. خبر ساخت عشق و تندر به‌طور رسمی در در ژوئیهٔ ۲۰۱۹ اعلام شد و همسورث، وایتیتی و تامپسون، در کنار پورتمن که در رگناروک حضور نداشت همگی برای بازگشت به این فرنچایز اعلام آمادگی کردند.

وایتیتی گفت که این فیلم عناصری از فعالیت جیسون آرون در کتاب کمیک ثور نیرومند را اقتباس خواهد کرد که در آن شخصیت پورتمن یعنی جین فاستر، در حالی که به سرطان مبتلا شده‌است، شنل و قدرت‌های ثور را به خود می‌گیرد. رابینسون به‌عنوان نویسنده در فوریهٔ ۲۰۲۰ به فیلم پیوست و وایتیتی بعداً آن را یک فیلم عاشقانه توصیف کرد. مراحل فیلم‌برداری در ژانویهٔ ۲۰۲۱ در سیدنی استرالیا آغاز شد و در اوایل ژوئن به پایان رسید.

در نظر گرفته شده که این فیلم دنبالهٔ مستقیم ثور: رگناروک (۲۰۱۷) و بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ تایکا وایتیتی است که فیلم‌نامه را خودش به همراه جنیفر کایتین رابینسون به رشتهٔ تحریر درآورده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *