«نیاز» سریال شب‌های قدر شبکه یک سیما شد

12:19 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۸۳۸
همزمان با شب‌های قدر، مجموعه تلویزیونی نیاز به تهیه کنندگی ایرج محمدی روی آنتن شبکه یک می‌رود.

- «نیاز» سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده است که در ایام شب‌های قدر از شبکه یک پخش خواهد شد. این مینی سریال درباره زوج جوانی به نام پیمان و کمند است که خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. در بازگشت به وطن، مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.

«نیاز»، ملودرامی اجتماعی است که دو موضوع را روایت می‌کند یکی ترویج فرهنگ یتیم نوازی در جامعه و دیگری چالش‌هایی است که بین انسان‌ها بوجود می‌آید. سریال نیاز می‌خواهد بگوید زمانی که مردم از فرهنگ اصیل خودشان یعنی باور‌های دینی و مذهبی دور می‌شوند، دچار چه چالش‌های فردی و اجتماعی خواهند شد.

بهاره افشار، شهرزاد کمال زاده، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، پندار اکبری، عمار تفتی، رز رضوی، سیروس میمنت، آرش تاج تهرانی و کیمیا ملاحی (بازیگر خردسال) از بازیگران این مجموعه تلویزیونی مناسبتی هستند.

مینی سریال ۵ قسمتی نیاز، از چهارشنبه ۳۱ فروردین، بعد از خبر ۲۱، به جای سریال طنز خوشنام روی آنتن می‌رود و قسمت چهاردهم سریال خوشنام، دوشنبه ۵ اردیبهشت پخش خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *