رئیس کل دادگستری گلستان: شرکت‌های سرمایه گذار برای راه اندازی پتروشیمی گلستان معرفی می‌شود

10:02 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۷۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مقرر شد یکسری مستندات جدید از پتروشیمی گلستان در اختیار شرکت‌های سرمایه گذار قرار داده شود تا پس از بررسی، برای سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان تصمیم گیری کنند.
- حیدر آسیابی در نشست مشترک با نمایندگان هلدینگ‌های سرمایه گذار در حوزه پتروشیمی اظهار کرد: مقرر شد یکسری مستندات جدید از پتروشیمی گلستان در اختیار شرکت‌های سرمایه گذار قرار داده شود تا پس از بررسی، برای سرمایه گذاری در پتروشیمی گلستان تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: هلدینگ‌ها نظر خود را به وزارت نفت ارائه می‌دهند و با تایید وزارت نفت، شرکت یا شرکت‌های سرمایه گذار برای راه اندازی پتروشیمی استان، معرفی خواهند شد.
 
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: خوشبختانه رئیس قوه قضاییه و رئیس جمهور پیگیر حل مشکل این پروژه هستند و امیدواریم به زودی شاهد از سرگیری عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان باشیم.

کار برای راه اندازی دوباره پتروشیمی گلستان ۲۵ آذرماه پارسال با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر به استان گلستان آغاز شد و پس از آن در سفر رئیس جمهور به گلستان هم بر کمک به راه اندازی این طرح تاکید شد. طرح پتروشیمی گلستان از ۱۶ سال پیش تاکنون بر زمین مانده است و بیش از ۹۰ هزار سهامدار دارد. این پروژه در این سال‌ها فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *