نکونام: می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم/ مجبور به تغییر سیستم شدیم

0:33 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۷۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تیم ما خیلی خوب و با نظم بازی کرد؛ می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و به چه شکل باید بازی کنیم.

- جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در نششست خبری پس از دیدار با آخال ترکمنستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به تیم خوب آخال به خاطر داشتن چنین کیفیتی تبریک می‌گویم. در این ۲ بازی ما را واقعاً به دردسر انداختند. رسیدن به پشت تیم حریف سخت بود. بازی را بسته بودند. می‌توانستیم در چند موقعیت گل بزنیم تا بازی را کنترل کنیم. در نیمه اول هم می توانستیم گل دیگری بزنیم. دروازه بان حریف روز خوبی راپشت سر گذاشت.

*تیم ما خیلی خوب و با نظم بازی کرد. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و به چه شکل باید بازی کنیم. موقعیتی به حریف ندادیم. تیم ما می‌توانست شکل خودش را حفظ کند حتی دقایقی که ۱۰ نفره بودیم و در نیمه اول بازیکن ما تعویض شد. تیم ما توانست بازی را خوب کنترل کند و به موفقیت برسیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم؛ جانانه جنگیدند. می‌دانستیم این بازی چقدر مهم است. از آنها تشکر می‌کنم. با تمرکز کامل برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

*ما دو تغییر اجباری داشتیم. شیمبا و آبشک دو اخطاره بودند و نمی‌توانستند بازی کنند چند بازیکن ما هم خسته بودند و مجبور بودیم تغییر بدهیم. متأسفانه نیمه اول بوحمدان هم مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. وقتی جلوتر رفتیم سینا مریدی مصدومیت جزیی پیدا کرد و مجبور به تعویض شدیم.

*رطوبت هوا هم واقعاً بالا است و فشار بیشتری را به بازیکنان وارد می‌کند. مجبور به تغییر شدیم. تمام بازیکنان خیلی خوب و با تمرکز بالا بازی کردند. واقعاً به آنها خسته نباشید می‌گویم و از همه آنها تشکر می‌کنم.

آیاندا پاتوسی در نشست خبری بعد از این بازی، اظهار کرد: به تیم آخال احترام می‌گذاریم. برابر آن‌ها دو بازی سخت داشتیم.

وی افزود: بازی با آخال اصلا آسان نبود و آن‌ها تیم قابل احترامی هستند. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و حالا به فکر بازی‌های بعدی هستیم تا موفق شویم. گل زدن همیشه خوب است اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: برای بازی بعد تمرینات را زیر نظر سرمربی و کادرفنی برگزار خواهیم کرد و کادرفنی قطعا برای دیدار بعدی و وضعیت بدنی بازیکنان، بهترین تمرینات و استراتژی را در نظر خواهند گرفت تا به موفقیت برسیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *