معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد

16:52 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۶۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور و رئیس کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان؛ از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

- احمد اسدیان صبح امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین) از کارخانه نوآوری آزادی که نخستین شعبه پارک فناوری پردیس است، بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف «کارخانه نوآوری آزادی»، با مدیران برخی شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این مرکز گفت‌وگو و مشکلات و دغدغه‌های آنان را شنید.

عظیمیان مدیر کارخانه نوآوری آزادی نیز ضمن ارائه توضیحاتی، عنوان کرد که این کارخانه محلی برای گرد هم آمدن شرکت‌های استارتاپی است که خدمات تخصصی موردنیاز آن‌ها توسط شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری به صورت متمرکز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این مرکز، اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها است، افزود: در کارخانه نوآوری آزادی که ظرفیت اشتغال ۳۵۰۰ نفر را دارد، بیش از ۲ هزار نفر از افراد نخبه و دانشگاهی فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش مقرر شد طی فراخوانی، مشکلات شرکت‌های مستقر در «کارخانه نوآوری آزادی» جمع‌آوری و بعد از دسته‌بندی، به منظور پیگیری در اختیار سازمان بازرسی کل کشور قرار گیرد؛ بنابراین گزارش، در بازدید فوق محمد صنایع «بازرس کل امور واحد‌های تابعه مجلس، ریاست جمهوری و امور خارجه سازمان بازرسی کل کشور»، حسین اسفندیاری «معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری»، مهدی صفاری نیا «رئیس پارک فناوری پردیس» و مهدی عظیمیان «مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس و مدیر کارخانه نوآوری آزادی» و حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *