رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست‌های ۱۸۰ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه رسیدگی شد

15:56 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۶۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درخواست‌های ۱۸۰ نفر از مراجعان مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص آنان صادر شد.
- پرویز توسلی زاده در حاشیه این دیدار‌ها با مردم ضمن تأکید بر حصول نتیجه درخواست‌های مردمی یادآور شد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۵ هزار نفر توسط مسئولان قضایی استان کرمانشاه ملاقات صورت گرفته است و از این حیث بیش از یک دهم ملاقات سراسر کشور را به خود اختصاص داده ایم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه این هفته نیز با ۱۸۰ نفر از مراجعان ملاقات و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کرد.

توسلی زاده با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۲۵ هزار ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان انجام شده است، یادآور شد: در سال گذشته حدود یک میلیون ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی کشور انجام شده که بیش از یک دهم آن سهم استان کرمانشاه بوده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم ارتباط مسئولان با مردم و تأکیدات رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه و مفاد سند تحول، در برنامه هفتگی ملاقات‌های مردمی، ضمن اطلاع از مشکلات مردم، اقدامات لازم جهت رسیدگی به مسائل و رفع موانع پیش روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: درخواست‌های مراجعان تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌ها و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *