رئیس کل دادگستری استان اصفهان: تعزیرات حکومتی در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی قرار دارد

12:50 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۶۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بر قاچاق، احتکار، توزیع خارج از شبکه و تعرفه و گران فروشی از موانع بهبود وضعیت اقتصاد، تولید، اشتغال و معیشت مردم تأکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی در خط مقدم مبارزه در این میدان است.
- حجت‌الاسلام و المسلمین اسد الله جعفری در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های آن را نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری همه دستگاه دانست و بیان کرد: دستاورد‌ها غیرقابل انکار در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف داشتیم و در حوزه‌های زیادی به شکوفایی و جایگاه مطلوب رسیده‌ایم، اما در حوزه اقتصاد و مبارزه همه جانبه با فساد نیازمند برنامه‌ریزی و هماهنگی همه دستگاه هستیم.

وی تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ازجمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب را نیازمند یک نگاه واحد در همه حوزه ها برشمرد و بر قاچاق، احتکار، توزیع خارج از شبکه و تعرفه و گران فروشی از موانع بهبود وضعیت اقتصاد، تولید، اشتغال و معیشت مردم تأکید کرد و افزود: تعزیرات حکومتی در خط مقدم مبارزه در این میدان است و ضرورت دارد این سازمان با یک نگاه فرابخشی و البته همکاری و همراهی همه مسئولان و سازمان‌ها و ظرفیت سازی متناسب با وسعت استان به صورت جدی در این حوزه ورود مؤثر داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان به آمادگی دستگاه قضایی استان در برخورد با فعالیت‌های غیرقانونی در این حوزه اشاره و اضافه کرد: دستگاه قضایی استان اعلام آمادگی می‌کند که با تمامی ظرفیت‌های خود و همچنین حضور دادستان‌ها در سراسر استان در این حوزه وارد میدان عمل شود و  ضروری است، تمامی اقدامات بازدارنده محسوس و ملموس برای مردم باشد.

گفتنی است، در این آئین از تلاش‌ها و خدمات منصور انصاری با اهدای لوح، تقدیر و علی اکبر مختاری به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *