«جانوران شگفت انگیز» صدرنشین باکس آفیس/سقوط یک پله‌ای «سونیک ۲» در گیشه

11:05 - 30 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۵۹۴
فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» به کارگردانی دیوید ییتس توانست در اولین هفته فروش خود در سینما‌های هالیوود با فروشی معادل ۴۳ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شود.

- فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» به کارگردانی دیوید ییتس توانست در اولین هفته فروش خود در سینما‌های هالیوود با فروشی معادل ۴۳ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شود.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور» به کارگردانی دیوید ییتس از فیلمنامه‌ای نوشتهٔ جی.کی. رولینگ و استیو کلاوز و داستانی از جی.کی. رولینگ از ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را آغاز کرده است. 

در فیلم بازیگرانی نظیر ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، آلیسون سودول، ازرا میلر، کلوم ترنر،مس میکلسن، جسیکا ویلیامز و جود لا به ایفای نقش می‌پردازند.

لایواکشن سینمایی «سونیک خارپشت ۲» با فروشی معادل ۳۰ میلیون دلار رتبه دوم جدول فروش هالیوود را از آن خود کرد، این فیلم در مجموع ۱۱۹ میلیون دلار در جهان فروش داشته است.  

«سونیک ۲»  فیلمی کمدی اکشن و ماجراجویی است که بر اساس بازی‌های ویدیویی سگا، به کارگردانی جف فاولر و به نویسندگی پت کیسی و جاش میلر و دنباله فیلم سونیک خارپشت است.

فیلم سینمایی «شهر گمشده»  به کارگردانی «آیرون نی» اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از بیست و یکم ماه مارس سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز کرد، این فیلم در هفته سوم اکران خود ۶.۵ میلیون دلار فروخت و سوم باکس آفیس هالیوود شد.  

در خلاصه داستان شهر گمشده آمده است: یک نویسنده رمان عاشقانه (بولاک) همراه مدل جلدش (تیتوم) وارد یک ماجرای آدم‌ربایی و ماجراجویی جنگلی دربارهٔ یک جنایت می‌شود. این فیلم توسط ایرون نی و آدام نی کارگردانی شده‌است و فیلم‌نامه آن توسط ست گوردون نوشته شده‌است. ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، پتی هریسون، اسکار نونز و دنیل ردکلیف به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت از جمله آثار شاخص سال جاری میلادی در چهارمین هفته از اکران خود توانست با فروشی معادل ۶.۲ میلیون دلار در رتبه چهارم جدول فروش قرار گیرد.  

در خلاصه داستان فیلم «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» آمده است: داستان یک مهاجر سالخورده چینی را روایت می‌کند که وارد یک ماجرارجویی جنون آور می‌شود و این قابلیت را به دست می‌آورد تا در میان جهان‌های مخلف سفر کرده و دیگر نسخه‌های خودش ملاقات کند. این فیلم داستان یک زن چینی آمریکایی (میشل یئو) است که درگیر یک ماجراجویی جنون آمیز میشود و میتواند در مولتی ورس سفر کند!.

میشل یئو، که هوی کوان، استفانی هسو، جنی اسلیت، هری شوم جونیور، جیمز هانگ و جیمی لی کرتیس در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

همچنین فیلم‌های «پدر استو» با ۵.۷ میلیون دلار، موربیوس با فروش معادل ۴.۷ میلیون دلار، آمبولانس با فروش ۴ میلیون دلاری، بتمن با فروشی معادل ۳.۸ میلیون دلار، «کی. جی. اف: بخش ۲» با فروشی معادل ۲.۹ میلیون دلار و فیلم سینمایی «آنچارتد» با ۱.۹ میلیون دلار در رتبه‌های پنجم تا دهم جدول فروش ایستاده اند.  

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *