نویدکیا: امیدوارم بازیکنانم احساساتی نشوند/ ۲ شکست پشت سر هم اذیتمان کرد

18:12 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۴۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم احساساتی نشوند و با همان سبک خودمان ادامه دهند تا بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری پیش از دیدار با التعاون عربستان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی قبل مقابل التعاون شکست خیلی بدی داشتیم و می‌دانیم که فردا بازی سرنوشت ساز و مهمی داریم که هم می‌تواند به ما کمک کند و هم می‌تواند مشکلات زیادی برای ادامه کار به وجود بیاورد. باید بسیار با نظم و باهوش بازی کنیم. التعاون نتایج خوبی گرفته و قابل احترام است اما امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

*دو شکست پشت سر هم بازیکنان را اذیت کرد اما همه مصمم هستند و تلاش می‌کنند بازی خوبی انجام دهد. امیدوارم احساساتی نشوند و با همان سبک خودمان ادامه دهند تا بتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. 

*همیشه سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم. طبیعی است که در چنین بازی‌هایی موقعیت‌هایی داشته باشیم اما بازیکنان باید از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. در بازی سوم نمی‌شود بازیکنان را سنجید چون بازی را از دست دادیم و فقط بازی دوم کمی موقعیت هدر داریم. با این حال به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم اگر تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

*با روش همیشگی خودمان بازی می‌کنیم، سعی می‌کنیم هجومی بازی کنیم اما نسبت به بازی قبل باید باهوش تر و خوش شانس تر باشیم تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم. به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کنیم.

*به جز پورقاز بقیه بازیکنان ما در کنار تیم هستند و با تمام قوا بازی خواهیم کرد. اخراج بازی قبل هم جزو اتفاقات فوتبال است و کارمان را با همان روش همیشگی ادامه خواهیم داد.

حسینی: سپاهان برای صعود به عربستان آمده است

محمدرضا حسینی در نشست خبری پیش از مسابقه با التعاون عربستان در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم باید این نکته را بگویم ما برای صعود و ذهنیت صعود به اینجا امده‌ایم و برایش شبانه‌روزی تلاش کرده‌ایم. شرایط گروه به گونه‌ای است که هر 4 تیم تا روز آخر شانس صعود خواهند داشت و ما هم تا آخرین لحظه می‌جنگیم و اولین مرحله‌اش هم فرداست.

*به دو بازی گذشته نگاه نمی‌کنیم و به بازی های بعدی هم توجه نمی‌کنیم و فقط تمرکزمان روی بازی با التعاون است تا اسیر اتفاقات نشویم . از نظر ذهنی و بدنی آماده این بازی هستیم تا بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و نتیجه هم بگیریم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *