رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

13:08 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۴۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران از مجتمع قضایی «ارشاد» به‌طور از پیش اعلام‌نشده بازدید کرد و به بررسی اهم مسائل و مشکلات این مجتمع قضایی پرداخت.
- علی القاصی در راستای بازدید‌های از پیش اعلام نشده، به‌منظور نظارت بر عملکرد قضات و آگاهی میدانی از مشکلات و چالش‌های موجود در فرایند‌های قضایی صبح امروز به همراه جعفر داراب‌خانی رئیس حوزه ریاست و معاون قضایی رئیس کل، محمدرضا مرادی‌حقگو سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری و یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی «ارشاد» بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ابتدای این بازدید، از بخش‌های مختلف مجتمع قضایی ارشاد و شعب مستقر در این مجتمع بازدید کرد و ضمن ارزیابی کیفیت رسیدگی‌ها، از اهم مسائل و مشکلات موجود آگاهی یافت و میزان وارده و موجودی شعب را مورد بررسی قرار داد.

القاصی در جریان بازدید از یکی از شعب این مجتمع قضایی خدمت‌گذاری به شهروندان در عدلیه را یک «توفیق الهی» دانست و در عین حال میزان پرونده‌های معوق را مورد ارزیابی قرار داد.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران تصمیم‌گیری در خصوص آبروی اشخاص را «دشوار» و «حساس» توصیف نمود و در عین حال بر لزوم اعمال دقت ویژه به‌منظور حفظ آبروی افراد تأکید کرد.
 
القاصی همچنین در جریان بخشی از این بازدید، با تعدادی از مراجعان دیدار کرد و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *