پیروزی درخشان پورتو در شب آتش‌بازی طارمی/ مهدی پاسخ منتقدان را با هت‌‌تریک داد + فیلم

1:50 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۳۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پورتو در شب درخشش مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه به پیروزی پرگل دست یافت.

- در ادامه مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو مقابل پورتیموننزه قرار گرفت و توانست با درخشش مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی پرگل دست یابد.

در این مسابقه که پورتو از ابتدا مهدی طارمی را در ترکیب اصلی خود می‌دید مقابل حریف با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به برتری دست یافت. طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو در زمان حضورش در میدان موفق به زدن ۳ گل در دقایق ۱۹، ۳۴ و ۴۷ شد (گل‌های اول، سوم و پنجم تیمش) و یک پاس گل هم (گل دوم تیمش) در دقیقه ۲۸ برای گروجیچ داد تا شب درخشانی را پشت سر بگذارد. طارمی در دقیقه ۶۴ تعویض شد.

طارمی با این ۳ گل، تعداد گل‌های خود را به ۱۸ رساند و در رده دوم برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.

پیام نیازمند دیگر بازیکن ایرانی حاضر در این دیدار وظیفه حفاظت از دروازه پورتیموننزه را بر عهده داشت که شب‌ تلخی را پشت سر گذاشت.

گل اول پورتو به پورتیموننزه توسط طارمی در دقیقه ۱۹

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3515023_962.mp4']

 

گل دوم طارمی در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی و بازهم هیس نشان دادن خطاب به منتقدان

var player = videojs('player_386391_3514336',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3514336',{},function (data) {}); }));

هتریک طارمی مقابل نیازمند؛ گل پنجم پورتو به پورتیموننزه توسط طارمی در دقیقه ۴۶

var player = videojs('player_437538_3514337',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3514337',{},function (data) {}); }));

 

پورتو با این پیروزی ۸۲ امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی را تثبیت کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل نزدیک‌تر شود.

به گزارش میزان، روز گذشته رسانه باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار مطلبی توهین‌آمیز به قلم یکی از هوادارانش به صورت غیرقابل باوری به انتقاد از نحوه بازی مهدی طارمی و گرفتن پنالتی توسط این بازیکن با کلمات توهین‌آمیز و حتی نژادپرستانه پرداخته بود، اما ستاره ایرانی پورتو با هت‌‌تریک در این دیدار پاسخ خوبی به منتقدانش داد.

وی هر بار بعد از گلزنی با نشان دادن علامت هیس به شادی پس از گل پرداخت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *