رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام شرایط حضور تماشاگران آلومینیوم در نیمه‌نهایی جام‌حذفی مقابل خلیج فارس

16:50 - 27 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۲۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شرایط حضور هواداران تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره)‌برای بازی نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد.

- بنابر پیگیری انجام شده از سوی باشگاه آلومینیوم اراک و موافقت ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان مرکزی، مجوز ورود تماشاگران به بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های آلومینیوم و خلیج فارس ماهشهر به‌صورت رسمی صادر شد.

هواداران آلومینیوم اراک که طی دو سال اخیر و بنابر شرایط کرونایی، اجازه حضور در دیدار‌های خانگی را نداشتند، حالا می‌توانند با شرایط اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، وارد ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک شوند و تیم آلومینیوم را در دیدار با خلیج فارس ماهشهر حمایت کنند.

بنابراین، مجوز حضور ۳۰ درصد تماشاگران در این مسابقه صادر شده و ۵هزار هوادار می‌توانند در بازی نیمه‌نهایی وارد ورزشگاه شوند که البته ۱۰درصد از این سهم به تماشاگران خلیج فارس ماهشهر اختصاص دارد.

هواداران آلومینیوم که هر دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از تهیه بلیت اینترنتی در روز مسابقه همراه با کارت ملی و کارت واکسن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک حضور پیدا کنند. ضمن اینکه حتماً باید ۱۴روز از زدن دومین نوبت واکسن آن‌ها گذشته باشد و در زمان ورود به ورزشگاه، ماسک زده و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

لازم به ذکر است، زمان آغاز فعالیت و آدرس سایت بلیت‌فروشی بازی تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی که روز دوشنبه بیست و نهم فروردین برگزار می‌شود، متعاقباً اعلام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *