رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان سمنان: شرط توفیق درمبارزه با ناهنجاری‌های جامعه تربیت صحیح در خانواده است

14:52 - 27 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۲۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی در قبال دغدغه جامعه مذهبی حساس است وشرط توفیق در مبارزه با بزهکاری و ناهنجاری‌های جامعه، تربیت صحیح در نظام خانواده و اهتمام والدین به این امر است.
- محمدجعفرعبدالهی بیان کرد: انسان‌ها واجد وصف کرامت، منزلت در نزد خداوند متعال هستند، زیرا بعد از خلقت، روح خدا محور در آنان دمیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: مظهر جمال وکمال انسانی تا آنجا بزرگ و با اهمیت تلقی شده است که ملائکه امر به سجده بر وی شدند و حضرت باری تعالی برای تکمیل جلوه کرامت انسانی از علم ودانش خود به انسان تعلیم داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ارتکاب جرایم را دارای دو وصف برشمرد و تصریح کرد: ارتکاب جرم و معصیت سبب استخفاف شأن انسان و هتک حرمت خداوند محسوب شده است و در این فرض از وصف کرامت دور شده واعمال مجازات برای وی پسندیده ومورد سفارش دین وقانون است.

وی اضافه کرد: قوای حاکم از جمله دستگاه قضایی در قبال حفظ اصول و ارزش‌های انسانی ودینی مسئول محسوب و مکلف به کار گیری جمیع ظرفیت‌ها برای حاکمیت وبسط وگسترش خوبی‌ها وفضائل در جامعه هستند.

عبداللهی تأکید کرد: دستگاه قضایی در قبال دغدغه جامعه مذهبی حساس است وشرط توفیق درمبارزه با بزهکاری وناهنجاری‌های جامعه، تربیت صحیح در نظام خانواده واهتمام والدین به این امر است، والدین خود عامل به خوبی‌ها وسپس آمر به آن هستند.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان سمنان پس از اقامه نماز به همراه دادستان مرکز استان ومعاونین به صورت چهره به چهره به استماع مطالب جمع انبوهی از شهروندان در جزین پرداخته و به ذکر وارائه راهکار قانونی مشکلات طرح شده پرداختند.
 


برچسب ها: قوه قضاییه سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *