رئیس دیوان عالی کشور: دستگاه قضا نقش مهمی در تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دارد

14:53 - 27 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۱۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه قوه قضاییه نقش مهمی در تحقق شعار سال را دارد، گفت: این راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی تحریم‌ها تأثیرگذار است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در نام‌گذاری شعار سال بروی موضوع اقتصاد تأکید دارند.
 
رئیس دیوان عالی کشور بر نقش مهم قوه قضاییه در تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تأکید کرد و افزود: نقش دستگاه قضا در این رابطه بسیار تأثیرگذار است.
 
قوه قضاییه نگاه ویژه‌ای نسبت به حمایت از تولیدات دانش بنیان دارد
حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به اینکه قوه قضاییه نگاه ویژه‌ای نسبت به حمایت از تولیدات شرکت های دانش بنیان دارد، تصریح کرد: قطعاً از پرونده‌های مربوط به مراکز و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می شود و رسیدگی به امور مربوط به این پرونده‌ها را سرعت خواهیم داد.
 
رئیس دیوان عالی کشور شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین را نسخه مهمی در خنثی سازی تحریم‌ها برشمرد و اظهار کرد: این راهبرد تدوین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در رفع تحریم‌ها دارد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *