رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: پرسپولیس باید باخت به آلومینیوم را فراموش کند/ گل‌محمدی ترس را کنار بگذارد

0:45 - 27 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۱۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعطیلی ۶ روزه تمرینات پرسپولیس اشتباه بود و باید تنها ۲ روز به بازیکنان برای ریکاوری مرخصی داده می‌شد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره ادامه لیگ برتر برای پرسپولیس بعد از کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: درست است پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، اما می‌شد به نیمه‌نهایی برویم ولی متاسفانه اشتباه در کوچ کردن و همچنین ترسو بازی کردن مزید بر علت شد تا مقابل آلومینیوم شکست بخوریم‌.

وی ادامه داد: بهتر است این باخت را به فراموشی بسپارند و اکنون که لیگ تعطیل است در درجه اول شرایط از دست رفته روحی و روانی بازیکنان را به آنها برگردانند تا در ادامه لیگ واقعاً از بازیکنانی در ترکیب استفاده شود که لیاقت پوشیدن این پیراهن را دارند. به نظرم سید جلال از زمره بازیکنانی است که حضورش در هر تیمی نعمت است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکنون‌ مهمترین برنامه کادرفنی باید این باشد تا شرایط روحی و روانی بازیکنان به حالت ابتدای فصل برگردد. ۶ بازی در پیش داریم و باید کادرفنی به غیر از استفاده از حضور دو مهاجم در ترکیب باید ترس را هم کنار بگذارند و بدون توجه به نام حریف تنها و تنها برای برد به زمین بروند.

عربشاهی تصریح کرد: تعطیلی ۶ روزه تمرینات پرسپولیس اشتباه بود و باید تنها ۲ روز به بازیکنان برای ریکاوری مرخصی داده می‌شد. فکر و ذهن بازیکنان باید این باشد که در زمان از سرگیری دوباره لیگ با تمام توان برای اعتلای نام بزرگ پرسپولیس تلاش کنند و بدانند هنوز کار تمام نشده و قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی‌ خاطرنشان کرد: در این مدتی که لیگ تعطیل است باید کارهای ترکیبی و تیمی در دستور کادرفنی قرار گیرد چون تنها با استفاده از این شیوه می‌توان به نتیجه مدنظر رسید و گرنه با استفاده از کارهای انفرادی نباید توقع داشت نتیجه لازم کسب شود. هنوز هم معتقدم لازمه رسیدن به نتیجه ایده آل استفاده از ۲ مهاجم در ترکیب اولیه تیم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *