جمشیدیان: نتایج سپاهان با نفراتی که دارد همخوانی ندارد/ اشتباه پورقاز گل به خودی بود

0:45 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۱۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان لایق چنین باختی مقابل التعاون نیست و در بازی بعدی و برگشت این دو تیم قطعاً انتقام سختی خواهد گرفت.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال سپاهان مقابل التعاون عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان شروع خوبی را در لیگ قهرمانان داشت و همه ما را امیدوار کرده بود، اما در دو بازی بعدی اصلاً خوب نبودیم و واقعاً تأسف خوردم. امتیازاتی که در این ۳ بازی بدست آوردند، اصلاً با آن قدرت نفراتی که تیم دارد همخوانی ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان خیلی خوب موقعیت ایجاد می‌کند، اما اشتباهات فردی زیادی را مرتکب می‌شوند. از نظر من بازی اول مقابل پاختاکور خیلی هوشمندانه بازی کردند و با یک آنالیز خوب و پلن B به موقع پیروزی دلچسبی بدست آوردند. طلایی پوشان مقابل الدحیل خیلی محتاط بازی کردند. از نظر من محرم کار اشتباهی کرد که برای حفظ نتیجه شهباززاده را بیرون کشید و همین اتفاق باعث شد الدحیل با آن خط حمله خطرناکش به سپاهان ضربه بزند.

وی در رابطه با بازی سپاهان مقابل التعاون تصریح کرد: سپاهان در بازی سوم مقابل التعاون به خاطر اشتباهات ولسیانی و پورقاز شکست خورد؛ شاید اگر تیم از ابتدا ۱۰ نفره نمی‌شد چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. سپاهان لایق چنین باختی مقابل التعاون نیست و در بازی بعدی و برگشت این دو تیم قطعا سپاهان انتقام سختی خواهد گرفت.

جمشیدیان در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال حریف بعدی سپاهان در لیگ برتر گفت: مقصر حذف استقلال از جام حذفی اتفاقاتی است که باشگاه و نیمکت این تیم شکل می‌دهند. استقلال در جام حذفی مدعی اصلی بود و با کنار رفتن تمام مدعیان می‌توانست با انجام ۲ بازی قهرمان شود که این فرصت را از دست داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال خوب می‌تواند نبازد، اما نمی‌تواند به خوبی برنده شود. مجیدی تاکنون ۳ جام حذفی متوالی را از دست داده است و احساس می‌کنم آن‌ها تمرکزشان را بر روی لیگ گذاشته‌اند و این شکست مسلماً باعث از دست رفتن قهرمانی لیگ برای شاگردان مجیدی نمی‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *