رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری فارس به مشکلات قضایی نمازگزاران نمازجمعه رسیدگی کرد

16:47 - 26 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۰۷۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اعضای شورای قضایی استان فارس امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای شیراز با نمازگزاران دیدار و به مشکلات قضایی آن‌ها رسیدگی کرد.
-میز خدمت دستگاه قضایی استان  فارس و سازمان‌های تابعه آن پیش از خطبه‌های نماز جمعه در محل مصلی نماز جمعه شیراز برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس و معاونین وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین رؤسا و مدیران سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی استان از نزدیک و به صورت رو در رو با مردم و مراجعین گفت‌وگو و به موضوعات مختلف حقوقی و کیفری آنان رسیدگی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان فارس بود.

رییس کل دادگستری فارس در حاشیه این دیدار مردمی تسهیل در خدمت رسانی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد یکی از مهم‌ترین نتایج استقرار میز خدمت دانست و گفت: فرآیند ارائه خدمت و نحوه پاسخ گویی و برخورد با ارباب رجوع باید به گونه‌ای باشد که در نهایت رضایتمندی کامل مراجعین را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رعایت عدالت، خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها را از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های دستگاه قضایی استان دانست و بیان کرد: در این ملاقات مردمی عمده مشکلات مردم درخواست‌های حقوقی و قضایی بود که به برخی از آن‌ها در محل پاسخ داده شد و برای برخی از آن‌ها نیز دستورات لازم صادر شد.

وی یکی از سیاست‌های کلی و مورد تایید رئیس قوه قضاییه را تکریم و احترام به مراجعان دانست و افزود: مسئولان قضایی در جریان ملاقات‌های عمومی با مراجعان و اقشار مختلف مردم ضمن انجام فعالیت‌های قضایی خود، در جریان روند ارائه خدمات قضایی قرار می‌گیرند.
 
گفتنی است جلسات ملاقات مردمی مسئولان قضایی فارس نیز به صورت مستمر هر سه شنبه در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *