ادعای جدید سرمربی خلیج فارس ماهشهر: آمده‌ایم که قهرمان جام حذفی شویم

12:25 - 26 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: می‌خواهیم همه دست به دست هم بدهیم که به لیگ یک برسیم و در جام‌حذفی هم قهرمان شویم.

- موسی قنواتی، سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزشگاه در مورد حضور این تیم دسته دومی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*آمده‌ایم که به فینال برسیم و قهرمان شویم و به جز این به چیزی فکر نمی‌کنیم. بچه‌های ما توانایی این را دارند که در فینال حضور داشته باشند و به قهرمانی برسند.

*در لیگ ۲، با یک بازی کمتر هفتم هستیم. اگر آن بازی را ببریم که مطمئناً می‌بریم می‌توانیم تا رده سوم یا دوم صعود کنیم. به دنبال این هستیم که به لیگ یک برسیم و این هدف را محکم دنبال می‌کنیم.

*چون اولین بار بود که چنین اتفاقی برای ما می‌افتاد بچه‌ها شادی کردند و این طبیعی است. آن‌ها دوست داشتند صعود کنند و فکر کردند کار تمام شده است.

*بدون شک مثل همه بازی‌ها این تیم را آنالیز کردیم و در طول هفته تمرینات‌مان را بر مبنای این بازی انجام دادیم. تیم ما بازیکنان با کیفیتی دارد. ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه داریم. می‌خواهیم همه دست به دست هم بدهیم که به لیگ یک برسیم و در جام‌حذفی هم قهرمان شویم. روز دوشنبه می‌بینید که بچه‌های ما دست‌بردار نیستند و به راه خودشان ادامه می‌دهند.

*به هر حال وظیفه‌ای در مستطیل سبز داریم و از وظیفه خودمان کوتاه نمی‌آییم. باقی کار به مسئولان استانی مربوط می‌شود. آن‌ها شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا ورزشگاهی در شأن مردم ماهشهر داشته باشیم. از رئیس‌جمهور عاجزانه می‌خواهم که قوی‌تر و بیشتر کمک کنند.

*برای اولین بار است که تیمی از ماهشهر به جمع ۴ تیم جام‌حذفی رسیده، پیش از این چندین بار به جمع هشت تیم رسیده بودیم، اما نتوانستیم پذیرای تیم‌های لیگ برتری باشیم. از رضا عنایتی که تیمش را به ماهشهر آورد و برای اولین بار این اتفاق افتاد تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *