پولادگر: امیدواریم طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود/ باید حضوری ارزشمند در جام جهانی داشته باشیم

23:01 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۰۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه ما باید تلاش کنیم که یک حضور ارزشمند در جام جهانی داشته باشیم و باعث شادی و طراوت، امید و انگیزه و عِرق ملی مردمان شود.

- سیدمحمد پولادگر در حاشیه بازی دوستانه تیم امید ایران با گل‌گهر سیرجان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*با برنامه‌ریزی وزارت ورزش و نظری که شخص وزیر ورزش در حمایت از تیم امید دارند، امیدواریم طلسم چند ساله نرفتن به المپیک شکسته شود و تیم ملی کشورمان به المپیک راه پیدا کند و دل مردم ایران شاد شود.

*با توجه به اینکه جام جهانی یک رویداد بزرگ است، همه نهادها به خصوص بخش رسانه باید کمک کنند. حضور در جام جهانی نشانه شایستگی و اقتدار آن کشورهاست. طبعا همه ما باید تلاش کنیم که یک حضور ارزشمند در جام جهانی داشته باشیم و باعث شادی و طراوت، امید و انگیزه و عِرق ملی مردمان شود.

*امیدوارم با برنامه‌هایی که وزارت ورزش برای تیم ملی و همدلی و وفاق دارد، همه نهادها کمک کنند تا شاهد یک اتفاق خوب باشیم.

*قطعا بودجه ویژه برای تیم ملی فوتبال درنظر گرفته شده است. تا الان هم به فدراسیون فوتبال در حد توان کمک شده است.

*شایعات درباره تغییر کادر فنی؟ من اطلاعی از اینها ندارم. 

*مسدود شدن حساب های فدراسیون فوتبال در سال جام جهانی و بدهی مالیاتی حدود ۴۰ میلیاردی؟ تدابیری می‌اندیشیم تا ان‌شاءالله مشکل مالی فوتبال حل شود.

*دعوت وزیر ورزش و جوانان به مجلس برای اتفاقات بازی ایران و لبنان در مشهد؟ خودتان می‌دانید آن مسئله آنطور که در شبکه‌های مجازی مطرح شد آنگونه نبود. هیچ بلیتی به خانم‌ها فروخته نشده بود. شرایط به گونه‌ای شد که متأسفانه خاطر مردم مکدر شد، ولی امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *