رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با خانواده «شهید اصلانی» و «شهید دارایی» دیدار کرد

13:59 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۹۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأس هیئتی از مقامات قضایی و ستادی در منزل شهید اصلانی و شهید دارایی حضور یافت.
- غلامعلی صادقی با حضور در منزل شهدا رمضانِ حرم مطهر رضوی «شهید اصلانی» و «شهید دارایی» ضمن عرض تهنیت و تسلیت به خاندان معظم این شهیدان، با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان و میثاق کرد.

در این دیدار، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، محمود رفسنجانی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان و جمعی از مقامات ستادی و قضایی؛ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی را همراهی می‌کردند.

صادقی در این دیدار ضمن آرزوی علو درجات برای امام بزرگوار، شهیدان گرانقدر به ویژه شهید اصلانی گفت: تحقیقات کاملی با محوریت این حادثه ناگوار و تلخ در حال انجام است و به امت حزب الله و خاندان معظم این شهید اطمینان خاطر می‌دهیم که دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت به پرونده حادثه حرم رضوی رسیدگی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به شأن و منزلت شهدا اظهار امیدواری کرد بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: خداوند متعال را شاکریم که در ماه میهمانی اش توفیق زیارت بیت معظم این شهید والا مقام را به ما عنایت کرد.
 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با خانواده «شهید اصلانی» و «شهید دارایی» دیدار کرد
غلامعلی صادقی افزود: دعای این شهیدان عزیز برای نیل به توفیق شهادت مستجاب شد و این عزیزان در بهترین زمان و بهترین مکان به خیل شهدا پیوستند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اعلام آمادگی برای پیگیری مشکلات احتمالی خاندان معظم شهدا افزود: با تمام توان و با افتخار در کنار خاندان معظم شهدا خواهیم بود.

در ادامه، همسر شهیداصلانی نیز ولایتمداری، مردمداری و ساده زیستی را از ویژگی‌های شهید برشمرد و بر ادامه راه شهید اصلانی توسط فرزندان ایشان تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار‌ها لوح یادبود و سپاس تقدیم حضور خانواده‌های معظم شهیدان اصلانی و دارایی شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *