رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجرا موزیک نظامی در مترو

1:25 - 05 مهر 1394
کد خبر: ۸۰۷۸۲
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در مترو تهران، اجرای موزیک نظامی در ایستگاه ها را یکی از برنامه های این شرکت در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
اجرا موزیک نظامی در مترو- معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برگزار ی برنامه های هفته دفاع مقدس در مترو خبر داد و گفت: اجرای موزيک نظامی، روايتگری جنگ در ايستگاه ها، برپايی نمايشگاه های عكس، فضاسازی ايستگاه ها با موضوع تهران و زمان جنگ، اجرای سرود و نمايش با موضوع دفاع مقدس، توزيع كتاب های ستوده شده توسط مقام معظم رهبري در 10 ايستگاه به طور رايگان و غیره از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در مترو است.

به گزارش گروه اجتماعی میزان، محمد صائبی، با بیان این که مترو تهران با هدف حفظ و انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس و فرهنگ ايثار و شهادت به نسل آينده ميزبان برنامه های متنوع در هفته دفاع مقدس است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال پیام و ارزش‌های دوران حماسه و جنگ است.

وي گفت: تبیین درست ارزش های دفاع مقدس به عنوان یک میراث ارزشمند و ماندگار و انتقال فرهنگ غنی جهاد و شهادت از مهم‌ترین اهدافی است که در اين هفته باید برای تحقق آن تلاش كرد.

صائبی با اشاره به اينكه متروی تهران بهترين ظرفيت برای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان است، اظهار کرد: امروز دشمنان در هجمه‌های فرهنگی می‌خواهند، بين ملت به‌خصوص قشر جوان و ارزش‌های اجتماعی فاصله ايجاد كنند. از اين رو ما بايد برای مقابله با دسيسه های دشمنان از تمام ظرفيت های موجود در جهت اشاعه فرهنگ غنی ايثار در جامعه و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا استفاده كنيم.

معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران با بیان این که دفاع مقدس متعلق به ایام خاصی نیست، گفت: برای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل كنونی بايد از ظرفيت برنامه‌های فرهنگی استفاده شود.

وی افزود: متروی تهران با فضاسازی ايستگاه ها با موضوع تهران و زمان جنگ، اجراي سرود و نمايش با موضوع دفاع مقدس، توزيع كتاب های ستوده شده توسط مقام معظم رهبري در 10 ايستگاه به طور رايگان، اجراي موزيك نظامی، روايتگری جنگ در ايستگاه ها، برپايی نمايشگاه های عكس، نصب لمينت و بنر با موضوعات "دفاع مقدس و جهاد ادامه دارد"مي كوشد تا گوشه هايی از فرهنگ غنی دفاع مقدس را برای شهروندان بازگو كند.

وی در پايان خاطر نشان كرد: تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشايی مدارس فرصت خوبی است تا دانش‌آموزان با تمامی فرهنگ‌های هشت سال دفاع مقدس كه برگرفته از دل اسلام، قرآن و انقلاب است بيش از پيش آشنا شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *