رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات ۱۹۳ واحد تولیدی استان سمنان با حمایت قضایی مرتفع شد

9:16 - 26 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه با حمایت مجموعه قضایی استان به رفع موانع تولید، مشکلات ۱۹۳ واحد تولیدی و کارخانه‌ها در سال گذشته مرتفع شد، بیان کرد: حمایت از واحد‌های تولیدی در سال جاری نیز با شدت ادامه پیدا خواهد کرد.
- محمد جعفر عبداللهی با بیان اینکه در سال گذشته  مشکلات ۱۹۳ واحد تولیدی استان سمنان با حمایت قضایی مرتفع شد، بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی مجموعه قضایی استان سمنان حمایت همه جانبه از تولید و رفع موانع تولید است که خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در این رابطه صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به بازدید‌های مستمر از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی سطح استان در سال گذشته، سامانه «حامی» را مرجع درج مشکلات واحد‌های تولیدی جهت پیگیری روزانه مشکلات آن‌ها دانست و تصریح کرد: در سال گذشته جلسات متعددی  با مدیران شرکت‌ها جهت رصد مشکلات و موانع بر سر راه فعالیت آن‌ها برگزار شد که در نتیجه آن شاهد برطرف شدن مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی بوده ایم.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های تخصصی علل، عوامل و نیز راهکار‌ها و همچنین با تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌های متولی تلاش‌های بسیاری در زمینه رفع مشکل واحد‌های تولیدی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همواره عزم راسخ در حمایت از تولید و رونق اشتغال دارد.
 

برچسب ها: قوه قضاییه سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *