۸ هکتار از سازه‌های غیر قانونی در اراضی دولتی بهبهان آزادسازی شد

10:16 - 25 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۷۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از آزاد سازی ۸ هکتار از سازه‌ها، مستحدثات و ساختمان‌های غیرقانونی در اراضی دولتی با ورود قضایی خبر داد.
علیرضا قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان از آزاد سازی ۸ هکتار از سازه‌ها، مستحدثات و ساختمان‌های غیرقانونی در اراضی دولتی با ورود قضایی خبر داد و گفت:با توجه به برخورداری بهبهان از منابع طبیعی متعدد، یکی از دغدغه‌های اصلی ما در این شهرستان حفظ همین منابع و حقوق بیت المال است که در همین خصوص اقدامات متعددی با همکاری سایر نهاد‌های ذی ربط صورت گرفته است.

دادستان بهبهان تاکید کرد: در راستای عمل به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر آزاد سازی اراضی ملی و دولتی تصرف شده و حفظ حقوق عامه ۸ هکتار از سازه‌های غیر قانونی در اراضی دولتی بهبهان آزادسازی شد.

وی با اشاره به اینکه صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از اولویت‌های مهم مجموعه قضایی بهبهان است، افزود: همانند گذشته با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سوءاستفاده از این اراضی باشد مطابق با قانون به شدت برخورد خواهد شد.

 
[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3511983_873.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *