رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حدود ۱۰۰ درصد دادرسی‌های شورای حل اختلاف اصفهان با زندان به صورت الکترونیک انجام می‌شود

15:08 - 23 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۶۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورای حل اختلاف اصفهان با تأکید بر اینکه با اقدامات صورت گرفته اعزام زندانی به شورا‌های حل اختلاف اصفهان در سال گذشته به صفر رسیده است، گفت:در سال کذشته حدود ۱۰۰ درصد دادرسی‌های شورای حل اختلاف اصفهان با زندان به صورت الکترونیک صورت گرفته است.
محمد موسویان در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در راستای رضایت‌مندی هر چه بیشتر مراجعان و تسریع در امر رسیدگی‌ها و جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها  صورت گرفته است، بیان کرد: درصد ابلاغ‌های الکترونیک در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در سطح شهرستان ۹۴ و در سطح استان ۹۳ درصد بوده است که در اسفندماه در سطح شهرستان به ۹۶ و در سطح استان به ۹۵ ارتقا یافته است.
 
رئیس شورای حل اختلاف اصفهان با تأکید بر اینکه حدود ۱۰۰ درصد دادرسی‌های با زندان به صورت الکترونیک صورت گرفته است، افزود: همچنین با اقدامات انجام شده تعداد اعزام زندانیان به شورا‌های حل اختلاف اصفهان در سال گذشته به صفر رسید.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته امکان بهره برداری از دادرسی الکترونیک برای مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف استان فراهم شد، تأکید کرد: در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۰ تعداد اعزام زندانی به صفر رسید و تمامی دادرسی‌ها با زندان‌ها به صورت الکترونیک صورت گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *