رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوری: مجیدی می‌توانست با ترکیب بهتری بازی را آغاز کند/ با حذف استقلال و پرسپولیس جذابیت جام‌حذفی از بین رفت

0:01 - 26 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۵۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جام حذفی نزدیک‌ترین جامی بود که استقلال می‌‎توانست به آن برسد، اما با غرور و دست کم گرفتن نساجی این جام از دست رفت.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست استقلال در ضربات پنالتی مقابل نساجی مازندران و ناکامی در صعود به نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: در نیمه اول استقلال بازی خوبی انجام نداد، اما در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی و تعویض‌های خوبی که مجیدی انجام داد، استقلال کاملاً بر بازی مسلط بود و موقعیت‌های بسیار خوبی هم روی دروزاه نساجی ایجاد کردیم، اما با بی دقتی بازیکنانی مانند حسین‌زاده، آمانوف و یامگا نتوانستیم به گل برسیم. با تمام احترامی که برا مجیدی قائلم، اما به نظرم می‌شد که با ترکیب بهتری بازی را آغاز کنیم.

وی افزود: در نیمه دوم وقتی بازیکنانی مانند مهدی‌پور، حردانی و حتی رمضانی وارد زمین شدند بسیار باانگیزه و جنگنده بازی کردند و کاملاً روند بازی را به سود استقلال تغییر دادند. با عملکردی که اسقلال در نیمه دوم داشت به نظرم اگر بازیکنان جایگزین در نیمه دوم از ابتدا در ترکیب حضور داشتند، به راحتی می‌شد از سد نساجی گذشت.

*بهتر بود حسینی برای پنالتی‌ها وارد زمین می‌شد

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد دروازه‌بان جوان استقلال در ضربات پنالتی تصریح کرد: علیرضا رضایی یکی از مستعدترین دروازه‌بان‌های لیگ است و آینده بسیار درخشانی دارد، اما در ضربات پنالتی که تجربه می‌تواند نقش زیادی در موفقیت یک تیم داشته باشد، بهتر بود سیدحسین حسینی در ۱۰ دقیقه پایانی جایگزین رضایی می‌شد. به نظرم این جابجایی می‌توانست شوک مثبتی به استقلال باشد تا این تیم از نظر روحی با انگیزه بهتری کار کند. رضایی هم نشان داده بود که در گرفتن پنالتی مهارت دارد، اما متاسفانه مقابل نساجی شب خوبی در مهار پنالتی‌ها نداشت.

نوری با انتقاد شدید از عملکرد امیر عرب براقی که قضاوت بازی استقلال و نساجی را برعهده داشت، گفت: داوری فوق‌العاده افتضاح بود و متاسفانه اشتباهاتی که داور کم‌تجربه این بازی انجام داد کاملا روی نتیجه تاثیرگذار بود. واقعا نمی‌دانم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران با چه تدابیری داوران را برای بازی‌های مختلف انتخاب می‌کنند. عجیب بود که داور جوان و کم‌تجربه‌ای مانند عرب براقی برای این دیدار حساس و پرحاشیه بین استقلال و نساجی انتخاب شده است.

*فاصله ۶ امتیازی حاشیه امنیت خوبی برای قهرمانی نیست 

بازیکن سابق استقلال با اشاره به حذف سرخابی‌های پایتخت از جام حذفی، اظهار کرد: اصلا فکر نمی‌کردم که در نیمه نهایی خبری از استقلال و پرسپولیس نباشد و تیم‌هایی مانند خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان بتوانند به جمع ۴ تیم برسند. با تمام احترامی که برای هر ۴ تیم راه یافته به نیمه نهایی قائلم، اما با حذف استقلال و پرسپولیس جام حذفی در ادامه راه اعتبار و جذابیت زیادی در این فصل نخواهد داشت. امیدوارم در نهایت هر تیمی که شایسته‌تر است به قهرمانی برسد.

نوری در پایان با هشدار به بازیکنان و کادر فنی استقلال بابت مسیر سخت برای قهرمانی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: پیش از بازی با نساجی بار‌ها هشدار داده بودم که این دیدار بسیار خطرناک است و نباید فریب نتایج لیگ را خورد. جام حذفی نزدیک‌ترین جامی بود که استقلال می‌‎توانست به آن برسد، اما با غرور و دست کم گرفتن نساجی این جام از دست رفت. اگر استقلال نساجی را شکست می‌داد به راحتی قهرمان جام حذفی می‌شد. در مورد لیگ برتر هم باید تاکید کنم که ۶ امتیاز در این فاصله زمانی تا پایان لیگ حاشیه امنیت خوبی نیست و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. باید از شکست مقابل نساجی درس گرفت تا چنین باخت‌هایی در لیگ پیش نیاید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *