بازگشت «لیام نیسون» تمام نشدنی با فیلم اکشن «حافظه»

11:35 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۵۱۸
«لیام نیسون» بازیگر تمام نشدنی سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «حافظه» به سینمای هالیوود باز خواهد گشت، نیسون که طی دهه گذشته در آثار اکشن متعددی بازی کرده همچنان و در آستانه هشتاد سالگی همچنان در ایفای این نقشها درخشان عمل می کند.

- «لیام نیسون» بازیگر تمام نشدنی سینمای هالیوود با فیلم سینمایی «حافظه» به سینمای هالیوود باز خواهد گشت، نیسون که طی دهه گذشته در آثار اکشن متعددی بازی کرده همچنان و در آستانه هشتاد سالگی همچنان در ایفای این نقشها درخشان عمل می کند. 

این فیلم یک قاتل حرفه‌ای به نام الکس لوئیس با بازی لیام نیسون را نشان می‌دهد که به دنبال از بین بردن یکی از اهداف خود است.

از تریلر می‌توان فهمید که الکس در کار خودش بسیار حرفه‌‌ای است؛ زیرا پس از اینکه او به آن‌ها می‌رسد، آن‌ها فقط چند لحظه تا مرگ فاصله دارند. گرچه الکس نیز مشکلات خاص خود را دارد، الکس به علت سن بالا به شدت با حافظه‌ی خود دست و پنجه نرم می‌کند.

به همین علت، او اشتباهاتی را انجام می‌دهد که باعث نزدیک شدن پلیس به او می‌شود. مثلاً در جایی از تریلر می‌بینیم که او فراموش می‌کند تا ردپای خود را از یک صحنه‌ی جرم پاک کند یا اطلاعات چند مورد جدا از هم را نمی‌تواند از یکدیگر تشخیص دهد.

همچنین او به دنبال انتقام از یک شبکه‌ی تبهکاری است. پس از اینکه او می‌فهمد برای به قتل رساندن یک کودک بی‌گناه استخدام شده است؛ به دنبال کارفرمایان خود می‌رود تا آن‌ها را از بین ببرد. آن‌ها افراد قدرتمندی هستند که پلیس از پس آن‌ها بر نمی‌آید.

فیلم حافظه توسط کارگردان فیلم کازینو رویال یعنی مارتین کمپبل کارگردانی شده است. فیلمنامه‌ی این فیلم نیز توسط نویسنده‌ی سریال پانیشر، داریو اسکارداپین نگاشته شده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به لیام نیسون در نقش الکس لوئیس، گای پیرس در نقش وینسنت سرا، مونیکا بلوچی در نقش داوانا سلمان، هارولد تورس در نقش هوگو مارکز و تاج اتوال در نقش لیندا آمیستد اشاره کرد. این فیلم در ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ (۹ اردیبهشت) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *