رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربشاهی: چرا گل‌محمدی مانند ترسو‌ها از یک مهاجم استفاده کرد؟/ پرسپولیس جای قهر و آشتی نیست

0:01 - 23 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۴۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادرفنی در جذب بازیکنان نقش اول را ایفا می‌کنند، چون آن‌ها هستند که این نفرات را انتخاب کرده‌اند.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس بازی را طوری شروع کرد که هم در حمله و هم در دفاع عالی بودند و آلومینیوم را از همان دقایق اولیه تحت پرس شدید خود قرار داد. همین امر و روی تیزهوشی پهلوان باعث شد خیلی زود هم به گل نخست برسد. پس از آن اگر چه گل تساوی را روی اشتباه هنانوف دریافت کرد، اما در سایر دقایق نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار خود داشت.

وی افزود: شاگردان رحمتی با برنامه بودند به نحوی که هنگامی که صاحب توپ می‌شدند خیلی خوب در ضد حملات پرسپولیس را اذیت می‌کردند و این نشان دهنده این بود که با برنامه وارد زمین شده بودند. تعجب من این است که چرا یحیی از شروع بازی با وجود میزبانی و حمایت هواداران مانند ترسو‌ها تنها از یک مهاجم استفاده کرد. این تصمیم اشتباه خیلی خیلی بزرگی بود، زیرا اگر به استنباط خیلی از دوستان اگر در شرایط فعلی او بزرگترین مربی ایران است با این عملکرد ضعیف نشان داد که اندازه و قواره این صحبت‌ها نیستند.

*مگر این بازیکنان را خودِ گل‌محمدی جذب نکرده است؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: تعجبم این است در طول بازی کمک او که از وی به عنوان جنتلمن فوتبال ایران نام برده می‌شود، هنگامی که دید تیم حریف روی ضد حملات خوب کار می‌کند چرا بازیکنان را هوشیار نکرد. گل‌هایی که آلومینیوم وارد دروازه پرسپولیس کرد با برنامه و از پیش کار شده بود و زمانی که صاحب توپ می‌شدند بازیکنان آن‌ها خیلی راحت به فاز هجومی اضافه می‌شدند. گل‌های آلومینیوم به پرسپولیس روی ضرباتی بود که نشان داد آن‌ها خیلی خوب نکات کادرفنی خودشان را در زمین پیاده کردند. آن‌ها به خوبی از ضعف بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس به سود خود استفاده کردند.

عربشاهی افزود: سوال من از بهترین مربی ایران و جنتلمن او این است که چرا از ابتدای بازی با دو مهاجم بازی نکرد و پس از عقب افتادن تازه یادشان افتاد با دو مهاجم بازی کنند. سوال بعدی من از بهترین مربی ایران و جنتلمن او این است بازیکنی که به جای رضاییان وارد زمین شد می‌خواست دقیقا چه نقشی را ایفا کند؟ بازیکنی که به جای رضاییان آمد در قواره یک تیم لیگ دویی هم نیست. بازیکنانی که اکنون در پرسپولیس بازی می‌کنند نفراتی هستند که در تیم‌های قبلی گل‌محمدی هم حضور داشته‌اند. جالب‌تر اینکه آن‌ها را با هزینه سنگین برای پرسپولیس جذب کرده؛ در صورتی که بازیکن تیم اراک در زمان ضد حملات خیلی راحت بازیکنان چند میلیاردی پرسپولیس را دریبل می‌زدند.

*اراکی‌ها خیلی راحت بازیکنان میلیاردی پرسپولیس را دریبل می‌زدند

وی تصریح کرد: باید از رسول پناه تشکر کنیم که در زمان خودش از انعقاد قرارداد‌های سنگین با بازیکنانی که در حد و اندازه حضور در پرسپولیس نبودند ممانعت می‌کرد. الان مشخص شد که سطح این بازیکنان چقدر است. برخی از آن‌ها باید به جای حضور در پرسپولیس در لیگ محلات بازی کنند. به حال بازیکنانی که هم راحت دریبل می‌خوردند و هم اجازه شوتزنی به حریف می‌دادند، باید تأسف خورد. این نشان از بی‌تعصبی آن‌ها به پیراهن بزرگ پرسپولیس دارد. پرسپولیس جای آدم‌های بزرگ و مربیان بزرگ است نه اینکه مربی در فضای مجازی چند ادمین داشته باشد تا از او تعریف و تمجید کنند. از مدیریت باشگاه درخواست دارم فکری به حال این شرایط کند، زیرا پرسپولیس بی‌خودی پرسپولیس نشده و این تعداد هوادار را عاشق خود نکرده است. پرسپولیس جای قهر و آشتی نیست و هر کسی می‌خواهد الان برود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه یحیی گل محمدی عنوان کرده باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بازیکنان مد نظرش را جذب کند خاطرنشان کرد: کادر فنی در جذب بازیکنان نقش اول را ایفا می‌کنند، چون آن‌ها هستند که این بازیکنان را انتخاب کرده‌اند. اگر پول نداشتید چرا بازیکن خریدید؟ از طرف دیگر بازیکنان داخلی را هم که خودتان انتخاب کردید. فرد دیگری که برای تیم شما بازیکنان انتخاب نکرده است. آقایان خودشان بازیکنان را دیده‌اند و در جذب آن‌ها دخیل بوده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *