صدرنشینی «سونیک ۲» در جدول فروش هالیوود/شروع ناامید کننده «آمبولانس» در گیشه

14:30 - 22 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۴۰۶
جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با صدرنشینی لایواکشن سینمایی «سونیک خارپشت ۲» منتشر شد.

- جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با صدرنشینی لایواکشن سینمایی «سونیک خارپشت ۲» منتشر شد. این فیلم توانست با فروشی معادل ۷۱ میلیون دلار در رتبه نخست جدول فروش بایستد.  

«سونیک ۲»  فیلمی کمدی اکشن و ماجراجویی است که بر اساس بازی‌های ویدیویی سگا، به کارگردانی جف فاولر و به نویسندگی پت کیسی و جاش میلر و دنباله فیلم سونیک خارپشت است.

فیلم سینمایی «موربیوس» ساخته تازه کمپانی «مارول استودیو» در هفته دوم اکران خود در سینما‌های جهان با فروشی معادل ۱۰.۲ میلیون دلار با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در جایگاه دوم ایستاد.  

فیلم داستان مردی به نام موربیوس را روایت می‌کند که در اداره‌ای مشغول به کار است و از بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تصمیم می‌گیرد که خود را درمان کند، اما طی عملی تبدیل به یک خون آشام می‌شود و داستان رو به تراژدی ترسناک می‌رود.

فیلم سینمایی «شهر گمشده»  به کارگردانی «آیرون نی» اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از بیست و یکم ماه مارس سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز کرد، این فیلم در هفته سوم اکران خود ۹.۲ میلیون دلار فروخت و سوم باکس آفیس هالیوود شد.  

در خلاصه داستان شهر گمشده آمده است: یک نویسنده رمان عاشقانه (بولاک) همراه مدل جلدش (تیتوم) وارد یک ماجرای آدم‌ربایی و ماجراجویی جنگلی دربارهٔ یک جنایت می‌شود. این فیلم توسط ایرون نی و آدام نی کارگردانی شده‌است و فیلم‌نامه آن توسط ست گوردون نوشته شده‌است. ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، پتی هریسون، اسکار نونز و دنیل ردکلیف به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «آمبولانس» شروع ناامید کننده ای در هفته نخست خود داشت، این فیلم تنها به فروشی معادل 8.7 میلیون دلار دست یافت و در جایگاه چهارم جدول فروش ایستاد. این فیلم توسط کریس فداک نوشته شده‌است و بر اساس یک فیلم دانمارکی به همین نام در سال ۲۰۰۵ ساخته شده‌است.

جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم در نقش دو سارق که یک آمبولانس را از یک امدادگر (ایزا گونزالس) در شرایط بحرانی سرقت می‌کنند، بازی می‌کنند. همچنین گرت دیلاهانت، آ مارتینز، کی‌یر او دانل، و موسی اینگرام نیز در نقش‌های دیگر ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «بتمن» با ۶.۶ میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم جدول فروش ایستاده است، همچنین فیلم‌های «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» با ۶.۱ میلیون دلار، «آنچارتد» با فروشی معادل ۲.۷ میلیون دلار، مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست با ۶۲۵ هزار دلار، «سلنا» با ۴۰۲ هزار دلار و انیمیشن «آواز ۲» با فروشی معادل ۲۲۰ هزار دلار رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش هالیوود را در اختیار دارند.  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *