بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان

13:13 - 22 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۳۸۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بازدید کرد.

- سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی و پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز(دوشنبه) از اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بازدید کرد و صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در سال‌های اخیر صالحی‌امیری همیشه پشتیبان بسکتبال بود و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد. تیم بسکتبال نوجوانان برای کسب سهمیه مسابقات جهانی آماده می‌شود و سعی می‌کنیم روی این افراد سرمایه گذاری کنیم. تلاش ما اینست امکانات بهتر و آنچه لایق بازیکنان است را فراهم کنیم.

*خوشحالیم در آینده نزدیک خبر‌های خوشی را از شما بشنویم. برای شما آرزوی موفقیت دارم و با انگیزه شما و کادر فنی و با مدیریت داوری، حتما موفق خواهید شد. وقتی نسل جدید می‌آید با خود یک خلاقیت و جوشش جدید را می‌آورد.

*رئیس فدراسیون از قهرمانان این رشته و کاربلد بوده و در این مدت رضایت همه را جلب کرده است. در جلساتی که داریم سعی می‌کنیم حداکثر حمایت را از فدراسیون داشته باشیم. والیبال و بسکتبال به قدری جذاب است که حتی می‌تواند از فوتبال جلو بزند.

*باور دارم در آینده نزدیک تمایل مردم به سمت رشته‌هایی مثل والیبال، بسکتبال و هندبال خواهد رفت و این رشته به دغدغه مردم تبدیل خواهد شد. باید قدردان زحمات گذشتگان در این رشته باشیم. تیم جدید با انگیزه و مصمم است و امیدوارم بسکتبال را به قله‌ای که مد نظر داریم برساند.

*تیم ۲۰ روز دیگر عازم غرب آسیاست و درخواست داریم که بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. استرالیا و نیوزیلند به مسابقات اضافه شدند و اگر بازی تدارکاتی داشته باشند با تجربه بیشتری عازم می‌شوند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *