عمرانی: دادستانی کل کشور از شرکت‌های دانش بنیان حمایت ویژه می‌کند/ رفع مشکلات حقوقی شرکت‌ها در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتى

8:48 - 24 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۳۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور از حمایت ویژه دادستانی کل کشور از شرکت‌های دانش بنیان خبرداد و گفت: رفع مشکلات حقوقی این شرکت‌ها در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتى قوه قضاییه و دادستانی کل است.

سعید عمرانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولویت‌های دادستانی کل برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال به نام "تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" تمام تلاش قوه قضاییه این است که حداقل بخشى از فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قوه قضاییه است، بیان کرد: قوه قضاییه خصوصاً به شرکت‌های دانش بنیان که به آخرین تکنولوژی روز مجهز باشند و با کمترین هزینه بیشترین بهره ورى را داشته باشند و علاوه بر تولید علم، کالا‌ها و محصولات با کیفیت عرضه و کشور را به خودکفایی رسانده و از واردات بى نیاز کنند، حمایت می‌کند که  به عنوان نمونه می‌توان به فعالیت یک شرکت تولید کپسول اکسیژن اشاره کرد که در ابتداى سال محصولات با کیفیتى تولید کرده و ضمن خودکفایی اولین محموله خود را صادر و از بیکارى بیش از حداقل ۱۰۰ نفر جلوگیرى کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه تمام تلاش قوه قضاییه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، تولید و اشتغال است، گفت: در حال حاضر زمان ثبت شرکت‌های دانش بنیان کمتر از یک هفته زمان می برد در حالی که در گذشته ثبت یک شرکت در حوزه کسب وکار ماه‌ها  طول می‌کشید.

عمرانی از پیگیری ویژه و حمایت از فضای کسب و کار، اشتغال و تولید خبرداد و گفت: دستگاه قضایی در سال‌های گذشته نیز نسبت به شرکت‌های دانش‌بنیان نگاه ویژه‌ای داشت و بدون شک در سال جدید نیز حمایت‌های دستگاه قضایی افزایش خواهد یافت.  

معاون قضایی دادستان کل کشور از حمایت ویژه دادستانی کل کشور از شرکت‌های دانش بنیان خبرداد و گفت: رفع مشکلات حقوقی این شرکت‌ها در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتى قوه قضاییه و دادستانی کل است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *