رکورد‌هایی که با شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم از بین رفت

10:05 - 22 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۳۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم در جام‌حذفی بسیاری از رکورد‌های خوب خود را از دست داد.

- شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی با نتیجه پرگل ۳ بر ۲ در جدالی جذاب و تماشایی مغلوب میهمان خود آلومینیوم اراک شد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند تا حذف زودهنگامی داشته باشد.

این شکست باعث شد تا رکوردهایی که سرخ‌پوشان در این سال‌ها به آن دست پیدا کرده بودند از بین برود.

*تیم فوتبال آلومینیوم با ۳ پیروزی به اولین تیم در لیگ ایران تبدیل شد که در ۵ فصل اخیر بیشترین پیروزی را مقابل پرسپولیس داشته است. البته الدحیل قطر نیز دیگر تیمی است که موفق به کسب این نتیجه مقابل سرخ‌پوشان شده‌است.

*تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام پس از ۱۸۰۷ روز در ورزشگاه آزادی ۳ گل دریافت کرد و از سوی دیگر بعد از ۶۱۱ روز در ورزشگاه خانگی خود تن به شکست داد.

*شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از ۲۲ بازی (از سال ۹۳) در جام حذفی در ۹۰ دقیقه شکست خورد و حذف شد.

*آلومینیوم اراک برای اولین بار در ورزشگاه آزادی هم به گل رسید و هم در نهایت پیروزی را از آن خود کرد. آن‌ها پیش از این سه بار در این استادیوم به مصاف پرسپولیس و استقلال رفته بودند که حاصل آن ۳ باخت ۲ بر صفر بود که شب گذشته این طلسم شکسته شد تا اولین برد نماینده استان مرکزی به دست آید.

*مهدی رحمتی در ۲ تقابل پیشین خود با پرسپولیس یک باخت و یک تساوی را به ثبت رسانده بود تا اولین پیروزی‌اش را مقابل سخر‌پوشان کسب کند.

*آلومینیوم اراک برای اولین بار به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی رسید. اراکی‌ها در مراحل قبلی به ترتیب فجرسپاسی و سپاهان را شکست داده بودند تا با حذف سه تیم لیگ برتری به این مرحله راه پیدا کنند.

*محمدرضا آزادی، بازیکن نیم‌فصل اول استقلال پس از مدت‌ها موفق به گلزنی شد و برای اولین بار توانست در یک بازی ۲ گل به ثمر برساند و دبل کند. او می‌توانست در این مسابقه اولین هت‌تریک خود را هم به ثبت برساند، اما پنالتی‌اش به وسیله احمد گوهری مهار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *