رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر آموزش و پرورش: جامعه موفق، معلمان آگاه و توانمند دارد

17:48 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۷۰
وزیر آموزش و پرورش گفت: جامعه موفق، جامعه‌ای است که دارای معلمانی آگاه، توانمند و دارای اطلاعات علمی درخور باشد، زیرا معلمان، نسل آینده کشور را تربیت کرده و مسیر موفقیت را هموار می‌کنند.

_ ایرنا نوشت: یوسف نوری به صورت سرزده از مرکز آموزش عالی شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان تهران دیدار و از نزدیک در جریان روند حضور دانشجومعلمان در کلاس‌های درس قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش ضمن حضور در کلاس‌های درس دانشجومعلمان و ابراز امیدواری بر استمرار آموزش‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی بر لزوم ارتقای سواد رسانه، فناوری و به‌روز رسانی اطلاعات دانشجومعلمان در حین خدمت، تأکید کرد.

نوری با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده در دوره کرونا افت یادگیری تحصیلی ناشی از آموزش‌های غیرحضوری را اثبات کرده است، تصریح کرد: جامعه موفق، جامعه‌ای است که دارای معلمانی آگاه، توانمند و دارای اطلاعات علمی درخور باشد، زیرا معلمان، نسل آینده کشور را تربیت کرده و مسیر موفقیت را هموار می‌کنند.

وی دانشگاه فرهنگیان را مرجع آموزش و تربیت «معلمان فرهیخته» دانست و تأکید کرد: برای داشتن مدرسه‌ای سالم و معلمان آگاه با تراز علمی بالا، ضرورت حضوری شدن دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه‌ها بیشتر احساس می‌شود.

شایان ذکر است؛ در این بازدید سرزده، وزیر آموزش و پرورش ضمن گفت‌وگو با دانشجومعلمان و استماع نظرات آنان درخصوص رفع موانع حضور دانشجومعلمان در دانشگاه، از بخش‌های مختلف مرکز شهید شرافت دیدن کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *