رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اهواز با نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند/ راه‌اندازی شعبه ویژه برخورد با گرانفروشی در دادسرای اهواز

18:01 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان، گفت: نظارت بر احقاق حقوق عامه همانند گذشته و با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود که البته برای تحقق آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان است.
- رئیس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
علی دهقانی،رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این دیدار بیان کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های تحولی قوه قضاییه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان خوزستان است و تلاش ما بر این است تا عمل به این منویات به بهترین شکل در دادگستری استان انجام شود.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم، مبارزه جدی با فساد و تعامل سازنده با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها، از دیگر اولویت‌های این دستگاه است.

رئیس دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه به دنبال ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم استان هستیم، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که نظارت بر احقاق حقوق عامه همانند گذشته و با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود که البته برای تحقق آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان است.

وی افزود: از انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ای که می‌تواند در ایجاد تحول در دستگاه قضایی استان ثمربخش باشد، حتما استفاده و بهره خواهیم برد.

در ادامه صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: مقابله با گرانفروشی به ویژه در بخش کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و عوامل آن در بازار، از اقداماتی است که ذیل برنامه‌های نظارت بر حقوق عامه قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: به زودی در همین خصوص شعبه ویژه‌ای در دادسرا راه‌اندازی می‌شود تا به پرونده‌ها با سرعت بیشتر و بهتری رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت مبارزه قاطعانه با فساد در زمینه‌های مختلف، بیان کرد: طی سال‌های اخیر مردم به قوه قضاییه امیدوارتر شده‌اند و باید این امید به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

وی افزود: نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه این مسئولیت یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی است، باید در استان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *