توقیف کامیون هنگام انتقال مواد افیونی؛ ۷۸ کیلوگرم تریاک کشف شد

16:34 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۴۶
جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر از کشف ۷۸ کیلوگرم تریاک در پی عملیات مشترک ضربتی ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کردستان، خبر داد.

- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین باباپور" اظهار داشت: ماموران پلیس تهران با هماهنگی و ارتباط با عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کردستان و انجام اقدامات اطلاعاتی مشترک از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد افیونی از حوزه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مطلع و بلافاصله رسیدگی این مورد را در دستور کار ویژه قرار دادند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با تشکیل چند تیم و پایش چندین ساعته معابر ورودی و محور‌های مواصلاتی شهر تهران در نهایت کامیون مورد نظر را مشاهده و طی یک اقدام هوشمندانه و عملیات دقیق خودرو مذکور را متوقف و در بازرسی از آن ۷۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران دو متهم که قصد داشتند این محموله را هنگام شب به پایتخت منتقل کنند، دستگیر وآنان را به مراجع قضائی معرفی کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *