محمد: ۶ جلسه محرومیت، جریمه سخت‌گیرانه‌ای برای گل‌محمدی بود/ برای صعود از گروهمان باید هزینه کنیم

16:14 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسکوچیچ آبروی تیم را خرید و شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را دارد.

علیرضا محمد در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی پیش آمده قبل از بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در جام حذفی و محرومیت گل‌محمدی اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی را خیلی اذیت می‌کنند، ۶ جلسه محرومیت جریمه سختگیرانه‌ای بود که فشار روی او را زیاد کرده است. قهر گل محمدی تاکتیکی مربی‌گری وی بود و او از پرسپولیس جدا نمی‌شود.

وی درباره شرایط سرخ‌پوشان در ادامه بازی‌های لیگ برتر گفت: چنانچه پرسپولیس بازی‌های باقی مانده‌اش را ببرد، قهرمان می‌شود؛ زیرا استقلال امتیاز از دست خواهد داد. استقلال بازی‌های حساسی با تیم‌های سپاهان و فولاد دارد که می‌توانند یقه این تیم را بگیرند.

محمد درباره قرعه تیم ملی فوتبال در جام جهانی بیان کرد: قرعه خوبی بود، از این بابت خوب است که تیم ملی همیشه برابر تیم‌هایی که با آنها تقابل سیاسی دارد خوب بازی می‌کند. بحث سیاست و قدرت طلبی بازی ایران را بهتر می‌کند، بازیکنان هر زمانی این مسائل پیش آمده خوب بازی کردند. با اینکه انگلیس تیم خوبی است، اما فکر می‌کنم، این دوره به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. آمریکا تیم قدرتمندی است، اما غیرت بازیکنان نمی‌گذارد که بازنده باشند. اگر تدارکات خوبی داشته باشیم می‌توانیم بازی‌های جذابی را به نمایش بگذاریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شایعه برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل تصریح کرد: اگر امکان پذیر باشد، بازی خوبی می‌شود و محک خوبی برای بازیکنان است. پیش از این یک بار دیگر هم با برزیل بازی کرده‌ایم و خیلی دور از تصور نیست؛ هر چند ممکن است هزینه بالایی برای ایران داشته باشد، اما اگر می‌خواهیم از گروهمان صعود کنیم باید هزینه کنیم.

محمد در پایان در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ خاطرنشان کرد: این مربی نمایش فوق‌العاده‌ای داشته است. در زمان ویلموتس تیم ملی خیلی ضعیف شده بود. اسکوچیچ آبروی تیم را خرید و شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *