رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس مرکزحفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با حمایت دستگاه قضا تعداد زیادی مجموعه تولیدی و صنعتی به چرخه تولید بازگشت

13:29 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۱۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس مرکزحفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت:قوه قضاییه همه تلاش خود رابرای تحقق شعار‌های ترسیمی مقام معظم رهبری صرف کرد به نحوی که درحمایت از تولید تعداد زیادی مجموعه تولیدی و صنعتی به چرخه تولید برگشته و جمع کثیری از افراد بیکار شده به محل کار خود بازگشتند و در سال جدید نیز با ورود قاطعانه دستگاه قضایی انشالله درتحقق شعارسال گام برخواهیم داشت.

- حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان برکات ماه رمضان این ماه عزیز را ماه وصول دانست و بیان کرد: تمامی برکات آسمانی شامل قرآن کریم، تورات، انجیل، زبور و صحف در این ماه نازل شده و باید به این ماه پر برکت پناه ببریم و از سفره تنعم خداوند دراین ماه که هیچ محدودیتی ندارد بهره‌مند شویم.

رئیس مرکز حفاظت واطلاعات قوه قضاییه به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه مورد تاکید رئیس قوه قضاییه درسال ۱۴۰۱ اشاره و بر اجرای دقیق و هوشمندانه آن تاکید کرد و گفت: اولین موضوع مورد تاکید در سیاست‌های راهبردی، تلاش برای مرتفع کردن مشکلات کارکنان، رفع نیازمندی‌های همکاران قضایی و اداری و توجه به درون سازمان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی عمل کردن به سند تحول قضایی با پیوست تعالی را که مقبول مقام معظم رهبری است به معنای تابعیت از ایشان دانست و تصریح کرد: در ذیل توجه به سند تحول و تعالی، کم کردن ورودی به دستگاه قضایی و فراهم کردن آزادی‌های مشروع در نظام اجتماعی و انفرادی برای مردم وتوجه به کوتاه کردن دوره رسیدگی به پرونده قراردارد.

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه حمایت همه جانبه دستگاه قضایی درتحقق شعار سال رامورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: درسال‌های گذشته، قوه قضاییه همه تلاش خود رابرای تحقق شعار‌های ترسیمی مقام معظم رهبری صرف کرد به نحوی که درحمایت از تولید تعداد زیادی مجموعه تولیدی و صنعتی به چرخه تولید برگشته و جمع کثیری از افراد بیکار شده به محل کار خود بازگشتند و در سال جدید نیز با ورود قاطعانه دستگاه قضایی انشالله درتحقق شعارسال گام برخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی به اهمیت اجرای احکام نیز اشاره و تاکید کرد: لذت حکم در اجرای به موقع آن است گاهی غفلت در اجرای احکام و کندی در اجرای آن موجب رنجش خاطر اصحاب دعوا و ازبین رفتن اثر حکم می‌شود که خوشبختانه دادگستری استان مازندران در زمینه اجرای به موقع احکام وضعیت مطلوب وکارنامه درخشانی دارد.

وی به روز بودن مجموعه حفاظت و اطلاعات در برخورد با فساد را مورد توجه قرارداد و اظهار کرد: صیانت، پیگیری و حفظ سرمایه‌های انسانی، نظارت برهمه اشخاص و اسناد برعهده حفاظت است براین اساس حفاظت و اطلاعات باید رو به تعالی و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی ریاست قوه قضاییه باشد و با رصد مستمر و نظارت کاربردی از همه اموری که بخواهد شان دستگاه قضا را مورد خدشه قراردهد، صیانت کند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران نیز درسخنانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه حاضران گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات وظیفه نظارت بر پرسنل و کارکنان قوه قضاییه را بر عهده دارد و وظیفه آن نسبت به دیگر نهاد‌های نظارتی سنگین تراست و باید به گونه‌ای اقدام شود که در کنار انجام وظایف مربوط به نظارت بر عملکرد کارکنان، حقوق اشخاص نیز رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان، داشتن روحیه جهادی وانقلابی را درانجام بهتر امور مردم را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: خوشبختانه حفاظت واطلاعات دادگستری استان با روحیه جهادی درجهت ارتقا سلامت اداری با برنامه ریزی درست وعملیاتی گام برداشته وضمن فرهنگ سازی وگسترش فرهنگ جهادی، پیشگیری از تخلفات و صیانت ازسلامت کارکنان را مورد توجه قرارداده است.

وی همچنین گفت: دادگستری استان همواره حامی حفاظت واطلاعات بوده است و حفاظت واطلاعات را همراه خود می‌داند چراکه حفاظت واطلاعات با شناسایی به موقع فساد و مقابله با آن، موجب کارآمدی وایجاد محیطی سالم و درنهایت حفظ استقلال دستگاه قضایی می‌شود تا افراد درمحیطی سالم به وظایف ومسئولیت‌های خود درجهت عدالت گستری بپردازند.

رئیس کل دادگستری مازندران ابراز امیدواری کرد با تقویت بخش‌های مختلف واقدامات صیانتی وپیشگیرانه، شاهد بروز هیچگونه فسادی درمجموعه دستگاه قضایی استان نباشیم.

رئیس دادگستری استان مازنداران از زحمات و خدمات مسلمی در مدت تصدی ریاست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قدردانی و برای عشقی رئیس جدید حفاظت واطلاعات آرزوی سلامتی وموفقیت کرد.

شایان ذکر است؛ دراین آیین از زحمات و خدمات مسلمی رئیس پیشین حفاظت واطلاعات دادگستری استان تقدیر و رحمت عشقی به عنوان رئیس جدید حفاظت واطلاعات دادگستری استان مازندران معرفی شد؛ وی پیش از این عهده دارمسئولیت دادستانی شهرستان نکا بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *