اوصالی: حضور قدرتمندی در مسابقات جهانی ابوظبی خواهیم داشت

12:45 - 20 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون موی تای ایران، هفته دوم اردیبهشت ماه را برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان و معرفی برترین‌ها به منظور حضور در اردوی آماده سازی تعیین کرد.

- محمد اوصالی مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از آنجا که زمان کمی تا آغاز رقابت‌های جهانی باقی مانده و از سوی دیگر، چون موفقیت تیم ملی ایران در این پیکار‌ها بسیار حائز اهمیت است، به همین خاطر مسابقات کشوری تنها در رده بزرگسالان انجام خواهد گرفت. ان‌شاالله پس از پایان فصل امتحانات مدارس، مسابقات قهرمانی کشور جوانان، نوجوانان و نونهالان موی تای را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: رقابت‌های کشوری بزرگسالان بلافاصله بعد از عید سعید فطر در تهران استارت خواهد خورد. از آنجا که مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، هر استان می‌تواند ۲۶ ورزشکار در هر بخش معرفی و لیست نفرات خود را حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری به فدراسیون اعلام کند.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون موی تای ایران عنوان کرد: برای نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی ارزنده درنظر گرفته شده است؛ ضمن آنکه موی تای کاران مدال آور، به اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی امارات نیز دعوت خواهند شد.

اوصالی ادامه داد: فدراسیون، تدارک ویژه‌ای برای این دوره از مسابقات درنظر گرفته و انشالله شاهد یک رویداد بزرگ و بی سابقه در ورزش موی تای ایران خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها راه حضور در تیم ملی فقط همین مسابقات قهرمانی کشور است، تاکید کرد: بله، همه باید شرکت کنند و هر کسی که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد تنها راه ورودش به اردو‌ها همین مسابقات قهرمانی کشور است.

اوصالی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم از سوی جواد نصیری رئیس فدراسیون اندیشیده شده تا تیم ملی در این دوره از مسابقات جهانی در هر دو بخش آقایان و بانوان، با ترکیب کامل حضور یابد. انشالله شرایطی فراهم شود تا ملی پوشان کشورمان باز هم مثل گذشته به شایستگی از اعتبار موی تای ایران دفاع کنند.

مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی موی تای به منظور حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ ابوظبی با عنوان "جام خلیج همیشه فارس" پس از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *