لشگری: به دنبال بهترین گزینه برای هدایت تیم‌های ملی تکواندو هستیم/ معرفی سرمربیان تیم ملی پاراتکواندو

9:45 - 20 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۹۱۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: گزینه‌های هدایت تیم‌های ملی برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و ما نیز در حال بررسی این برنامه‌ها هستیم.

- مسعود لشگری سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی مردان و بانوان، اظهار داشت: قرارداد کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان و همچنین پاراتکواندو به پایان رسیده است. بر همین اساس انتخاب مربیان این تیم‌ها در دستور کار قرار گرفت و پس از انتخاب اعضای کمیته فنی، گزینه‌های هدایت تیم های ملی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: جلسات کمیته فنی به صورت مجزا و طی دو روز برگزار شد. طی آن منتخبین هدایت تیم های ملی "پیام خانلرخانی، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، بیژن مقانلو، علی محمد بسحاق و فریبرز عسکری، مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز" برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و از آن دفاع کردند.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو اضافه کرد: با توجه به آنکه در سال ۱۴۰۱ رویدادهای متعدد و مهمی پیش رو تیم‌های ملی قرار دارد، بر همین اساس کمیته فنی برنامه‌های خاصی برای تیم های ملی دارد که در هفته جاری با برگزاری جلسه برنامه و شرایط گزینه‌های هدایت تیم ملی بررسی و نتیجه را به اطلاع خانواده تکواندو خواهد رسید.

لشگری در پایان در خصوص انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و مردان پاراتکواندو، خاطرنشان کرد: در این بخش کمیته فنی به جمع بندی رسیده و بر همین اساس در گروه بانوان عاطفه کشاورز و در بخش مردان مرتضی سلطانی مسئولیت تیم ملی پاراتکواندو را برعهده خواهند داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *