نامداری: نساجی باتجربه و سخت‌کوش بازی می‌کند/ این بی‌حرمتی‌ها از فضای مجازی سرچشمه می‌گیرد

0:45 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نساجی تیم قدرتمندی است و در لیگ بار‌ها برای استقلال مشکل آفرین شده است.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال مقابل پیکان در هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما استقلال با توجه به اینکه ۱۰ نفره شد نتوانست مثل سابق ظاهر شود و در خط دفاعی با مشکل رو به رو شد و ممکن بود پیکان به گل برسد و حتی رکورد شکست ناپذیری استقلال هم شکسته شود.

وی افزود: در خط دفاعی با توجه به اینکه سیلوا از بازی خارج شد، حسینی روز خیلی سختی را پشت سر گذاشت و سربلند از زمین بیرون آمد. اگر سیو‌های حسینی نبود شاید بازی را واگذار می‌کردیم. خط حمله و هافبک استقلال سرحال بازی نمی‌کرد و یکی از دلایل ضعف استقلال در این بازی همین موضوع بود. خارجی‌هایمان بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند و هر آن چیزی که مربی از آن‌ها می‌خواهد را به خوبی اجرا می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با داوری بازی استقلال و پیکان عنوان کرد: داوری این مسابقه خوب بود و صحنه عجیبی در این بازی ندیدیم. طبق گفته کارشناسان اخراج سیلوا هم به نظر درست می‌آمد. به عنوان یک فوتبالی از بیانیه‌های پرسپولیس خسته شده‌ام و درباره موضوعاتی اظهار نظر می‌کنند که اصلا ربطی به آن‌ها ندارد. حرکتی که مربی آن‌ها کرده به هرحال مستحق جریمه بود. فوتبال ما در قدیم خیلی حرمت داشت؛ همه‌ی این بی‌حرمتی‌ها از فضای مجازی سرچشمه می‌گیرد.

نامداری در خصوص پیش بینی قهرمانی استقلال در پایان فصل تصریح کرد: از نظر من استقلال در این فصل قهرمان است. تیمی که یک فصل بهترین آمار را ثبت کرده و مهم‌تر از آن اینکه باختی را تجربه نکرده قطعاً مستحق قهرمانی است. از سوی دیگر پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد و بازی‌های سختی هم پیش رو دارد که نمی‌توان گفت در این وضعیت می‌تواند همه آن‌ها را پیروز شود. از این رو استقلال به احتمال خیلی زیاد قهرمان لیگ می‌شود.

وی در پایان در خصوص بازی بعدی استقلال مقابل نساجی در جام حذفی خاطرنشان کرد: نساجی تیم قدرتمندی است و در لیگ بار‌ها برای استقلال مشکل آفرین شده است. بازیکنان نساجی باتجربه و سخت کوش نشان داده‌اند و اگر استقلال در این دیدار غفلت کند ممکن است بازی را واگذار کند. اگر شاگردان مجیدی در این بزای مغرور نشوند و با برنامه پیش بروند به امیدخدا می‌توانیم به نیمه نهایی صعود کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *