رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاتمی: نباید اشتباهات بازی اول را در دیدار دوم تکرار کنیم/ شیمیدر در بیشتر دقایق ما را اذیت کرد

7:45 - 20 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۶۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: خوشحالم که دوباره شرایط برای حضور هواداران در سالن فراهم شد، زیرا بسکتبال برای تماشاگران است و حضورشان باعث هیجان بیشتر می‌شود.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل شیمیدر قم در چارچوب دیدار نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، اظهار داشت: بازی خوب و نزدیکی بود، زیرا بازیکنان هر دو تیم تا ثانیه‌های پایانی زحمات خودشان را کشیدند و برای پیروزی می‌جنگیدند، اما خداراشکر بازیکنانم متمرکرتر و منسجم‌تر بازی کردند و همین عاملی شد تا در نهایت نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم. البته در طول بازی اشتباهاتی هم داشتیم که در بازی دوم نباید دوباره آن‌ها را تکرار کنیم.

وی افزود: در برخی دقایق بازی نقاط ضعفی داشتیم که نیاز است این نقاط ضعف را آنالیز و سیستم مناسبی را اتخاذ کنیم تا در دیدار دوم بهتر از بازی نخست خودمان مقابل حریف ظاهر شویم. خوشحالم دوباره شرایط برای حضور هواداران در سالن فراهم شد، زیرا بسکتبال برای تماشاگران است و حضور آن‌هاست که باعث می‌شود بازی‌ها گرم و پرهیجان‌تر شود. این پیروزی را به هواداران عزیز گرگانی تقدیم می‌کنیم که در بازی اول با شیمیدر قم به خوبی از ما حمایت کردند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره شرایط تیم شیمیدر قم خاطرنشان کرد: آن‌ها تیم خوبی هستند چرا که از ساختار، تشکیلات، بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برند و واقعا در بیشتر دقایق ما را اذیت کردند. بازی سختی داشتیم، اما خوشحالم نتیجه به سود ما رقم خورد. به هر حال همه سعی خودمان را می‌کنیم تا در بازی دوم که سخت‌تر از بازی نخست است، بهتر ظاهر شویم تا در پایان نتیجه را از آن خودمان کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *