ایران به قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است

15:21 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی گفت: امروز ما به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم و اقتدار ما مثال زدنی است و اگر امروز کشوری امن داریم، همه این‌ها به برکت خون شهداست.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت الله صدقی، حجت الاسلام و المسلمین سید کمیل تولیت هماهنگ کننده‌های عقیدتی سیاسی‌های ارتش در بوشهر و جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان، مراسم بزرگداشت شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سپهبد ولی الله قرنی و غبار روبی مزار شهدای گمنام در امامزاده هاشم (ع) این یگان برگزار شد.

ارشد نظامی ارتش در بوشهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، به بیان دلیرمردی‌های شهدا پرداخت و گفت: شهید سپهبد قرنی و شهید سپهبد صیاد شیرازی در پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس نقش بسیار مهمی داشتند و هر دوی این عزیزان، شهید ترور هستند و این نشان دهنده خشم دشمنان ما از این دو شخصیت گرانقدربوده است.

فرمانده پایگاه هوایی بوشهر با بیان اینکه امروز تمام داشته‌های خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم، تصریح کرد: جایگاه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان به برکت خون شهدا است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه ما در منطقه‌ای نا امن قرار داریم، اما امروز ما به یک قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده‌ایم و اقتدار ما مثال زدنی است و اگر امروز کشوری امن داریم، همه این‌ها به برکت خون شهداست.

دراین مراسم، غبارروبی و ادای احترام به مزار شهدای گمنام توسط فرماندهان و حاظرین نیز انجام شد.
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *