آنجلوتی: هیچ اطمینانی به بازی برگشت نداریم/ بنزما تفاوت‌ها را رقم می‌زند

12:42 - 18 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۶۷۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت: بنزما بازیکنی است که به خاطر گل‌هایش مورد تحسین قرار گرفته، اما کار‌های خیلی بیشتری می‌کند.

- کارلو آنجلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با چلسی درباره این پیروزی بزرگ اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*از شهامتی که داشتیم بیشتر از هر چیزی خوشحال شدم. خروج توپ خیلی خوب بود و بعد از آن از بازیکنانی نظیر وینیسیوس و بنزما استفاده کردیم که در شب ایده آلشان بودند. این اولین بخش قرعه است و باید به چلسی احترام بگذاریم. هیچ اطمینانی به بازی برگشت نداریم.

*اعتماد به والورده؟ می‌خواستیم به آزپیلیکوئتا فشار بیاوریم تا جلوی حرکاتش را بگیریم. وقتی او عقب می‌کشید، والورده به پست وینگر می‌رفت. همه چیز عالی پیش رفت، از کورتوا تا تمام بازیکنان. نقشه همین بود چرا که می‌دانستیم که در توپ‌های بین خطوط می‌توانستیم به آن‌ها ضربه بزنیم.

*عملکرد درخشان بنزما؟ او بازیکنی است که به خاطر گل‌هایش مورد تحسین قرار گرفته، اما کار‌های خیلی بیشتری می‌کند. تحرک خیلی بالایی دارد و مهارش مشکل است. بنزما هر لحظه بهتر می‌شود، او هر روز قدرت رهبری بیشتری دارد. در این تیم نقش مهمی دارد و تفاوت ایجاد می‌کند. شخصیت بزرگی دارد. بازیکن بسیار مهمی است و رفتار مهمی دارد.

*ضربات سر بنزما؟ او بازیکن کاملی است. گل‌های زیادی می‌زند و خیلی مهم است، اما با تملک توپ و حرکاتش به تیم کمک می‌کند. درون محوطه جریمه خیلی خطرناک است. خوشحالیم که او را داریم.

*رفتار محتاطانه؟ نمایش خوب رئال باعث شد تا چلسی در بهترین سطحش نباشد. فعلا قرعه تمام نشده و فوتبال تغییرات زیادی دارد. آرامش داریم.

*حالش پس از کرونا؟ حالم خوب است. علائمی ندارم. متاسفانه یا خوشبختانه (به خاطر اتفاقاتی که امشب رخ داد)، تیم را یک هفته تنها گذاشتم. بازی خوبی بود. می‌خواهیم که همین نقشه را در بازی برگشت داشته باشیم، اما نمی‌دانیم چه می‌شود.

*بازی برگشت؟ برتری داریم و مشخص است، اما هر چیزی امکان پذیر است. با توجه به حذف گل زده در خانه حریف همچنان چلسی شانس دارد. به چلسی احترام می‌گذاریم. تیم بزرگی هستند و بازی دیگری خواهیم داشت.

*همان سیستم قبلی را داشتیم. والورده در نقش پیستون راست بود و کارواخال بیشتر مراقب نفوذ پولیشیچ و مونت بود. والورده خوب کار کرد. همه چیز به پست آزپیلیکوئتا بستگی داشت که آیا عقب می‌ماند یا والورده به سمتش نفوذ می‌کرد.

*قطعا به بازیکنان هم گوش می‌دهم. نظراتشان را درک می‌کنم، اما به تنهایی تصمیم می‌گیرم. گاهی تصمیم‌هایم درست است و گاهی نه.

*مهم شهامت بازیکنان بود. مهم این بود که توپ را از عقب درست حرکت بدهیم. خیلی خوب حمله کردیم، چون بنزما و وینیسیوس خیلی خطرناک هستند. ترکیب‌های خوبی داشتند. با این جدیت می‌توان با هر تیمی رقابت کرد.

*تردید‌ها بخشی از کار مربی هستند. شخصیت او هر لحظه مورد انتقاد قرار می‌گیرد. مربی مقصر شکست است و بازیکنان عوامل برد هستند. این هم فوتبال است.

*کریم خسته بود و به همین خاطر تعویض شد، اما مشکلی ندارد. میلیتائو در نیمه اول مصدومیتی داشت و در نیمه دوم دچار مصدومیتی دیگر شد، اما جدی نیست. والورده هم خسته بود.

*شرایط چلسی به عنوان یکی از تیم‌های سابقش؟ چلسی تیم و باشگاه بزرگی است. خاطرات خیلی خوبی از دوران حضورم در آن جا دارم. برای بازی برگشت کار مشکلی داریم. باید تمرکز داشته باشیم. چلسی همیشه در قلب من است و یکی از بهترین تیم‌های دنیا خواهد بود.

*هو شدن کورتوا؟ هواداران نظر خودشان را دارند. گاهی چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهد که هواداران به بازیکن حریف احترام می‌گذارند. مهم این است که بازیکن تحت تاثیر قرار نگیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *