نویدکیا: پاختاکور بازیکنان تاثیرگذاری دارد و از نظر تاکتیکی فوق‌العاده قوی است

17:39 - 17 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۵۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

- محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل پاختاکور در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*چند بازی تیم پاختاکور را دیدیم. تجربه چندین ساله من در بازی‌های آسیایی، یادآوری می‌کند که بازی اول در چنین تورنمنت‌هایی شاید مهمترین بازی باشد. می‌دانیم بازی سختی داریم؛ پاختاکور در ازبکستان همیشه مدعی قهرمانی است و قهرمانی‌های زیادی دارد.

*این تیم بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی دارد که توانسته‌اند چنین تیم خوبی را برای مسابقات آماده کنند. برای ما بازی خیلی مهمی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. حریف ما بازیکنان تاثیرگذاری دارد. فوتبال قدرتی انجام می‌دهد و از نظر تاکتیکی فوق العاده قوی است.

*این مساله کار را برای تیم مقابلش سخت می‌کند، اما خوشبختانه تمرینات خیلی خوبی داشتیم. شرایطمان خیلی خوب است. در چند هفته گذشته بازی‌های خیلی خوبی در لیگ کشورمان انجام دادیم. خیلی امیدواریم با یک بازی خوب نتیجه خوبی کسب کنیم.

*سال‌های گذشته باشگاهی بودیم که روند رو به جلوی خیلی خوبی داشتیم. سال‌ها در آسیا بازی کردیم. سه، چهار سالی شرایط خوبی نداشتیم و در بازی‌ها نداشتیم، اما دوباره یکی، دو سال است که روندمان را خیلی خوب رو به جلو می‌بریم. سازماندهی باشگاه خیلی خوب بوده است.

*طی ۱۲ سال گذشته، من ۱۰-۹ سال برای این تیم در آسیا بازی کردم. به عنوان بازیکن تجربه خیلی بزرگی دارم، اما به عنوان سرمربی بار دوم است که مسئولیت تیم را بر عهده دارم. بار اول تجربه خیلی خوبی برایم بود. مطمئنم با کمک همکارانم و بچه‌های تیم تلاش می‌کنیم شرایط بهتری نسبت به بار قبل داشته باشیم. برای سپاهان باعث افتخار است که توانسته در سال‌های گذشته این تعداد بازی را انجام بدهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *