«جای من اینجاست» زندگی‌نامه داستانی شهید عباس هادیان‌دولت‌آبادی

14:00 - 18 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۵۵۱
کتاب«جای من اینجاست» زندگی‌نامه داستانی شهید عباس هادیان‌دولت‌آبادی فرمانده گردان عمار لشکر «محمد رسول‌الله (ص)»،مستند روایی از زندگی شهید حاج سید حمید تقوی فر می‌باشد که توسط فریبا انیسی به رشته تحریر در آمده است.

 - کتاب «جای من اینجاست»زندگی‌نامه مستند شهید عباس هادیان دولت‌آبادی از فرماندهان گردان عمار لشکر ۲۷ «محمد رسول‌الله(ص)» است. مستند روایی از زندگی شهید حاج سید حمید تقوی فر می‌باشد که توسط فریبا انیسی به رشته تحریر در آمده است.

این کتاب جلد ۲۱ از مجموعه کتاب‌های «بیست و هفت در ۲۷» است که در آن در روایتی مستند - روایی در قالب داستان زندگینامه سردار شهید «عباس هادیان دولت‌آبادی» از فرماندهان گردان «عمار» از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)، ارائه می‌شود. عباس هادیان، متولد سال ۱۳۴۴ در تهران است که در سال ۱۳۶۵ در منطقه «فاو» به شهادت می‌رسد. در پایان کتاب گوشه‌هایی از زندگی عباس هادیان به روایت اسناد و تصاویر بیان می‌شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: حاج همت ۶ صبح ۴ مرداد، با فرمانده گردان‌ها و معاون‌هایشان جلسه توجیهی گذاشت. عباس هادیان هم به‌جای حاجی‌پور که از ناحیه پا مجروح شده بود و برگشته بود عقب، فرمانده گردان عمار شد. همت در جلسه، تذکرات لازم و اشکالات مرحله سوم عملیات را توضیح داد. شبِ همان روز، حاج همت با فرمانده گردان‌ها ازجمله عباس با یک تویوتا استیشن از اهواز به سمت خط مقدم جبهه حرکت کردند تا محور شمال پاسگاه زید را شناسایی کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *