نخستین تصاویر از سریال تلویزیونی «خانه اژدها» منتشر شد

11:00 - 18 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۵۴۶
سریال تلویزیونی «خانه اژدها» این سریال اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است و پیش‌درآمد مجموعه بازی تاج‌ و تخت محسوب می‌شود.

- نخستین تصاویر از سریال تلویزیونی «خانه اژدها» منتشر شد. این سریال اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است و پیش‌درآمد مجموعه بازی تاج‌وتخت محسوب می‌شود.

داستان سریال ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات بازی تاج‌وتخت رخ می‌دهد و پیش‌زمینه خاندان تارگریِن را به تصویر می‌کشد.

پدی کانسیداین، اما دآرسی، اولیویا کوک، مت اسمیت، ریس ایفانز، ایو بست و سونویا میزونو ستارگان سریال هستند. فیلم‌برداری از آوریل ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد. فصل نخست سریال در ۱۰ قسمت در ۲۱ اوت سال ۲۰۲۲ به روی آنتن شبکه اچ‌بی‌او خواهد رفت.

در نوامبر ۲۰۱۹ جرج آر آر مارتین خالق ترانه یخ و آتش گفت اسپین آفی براساس کتاب آتش و خون ساخته خواهد شد. در سپتامبر ۲۰۱۹ گفته شد یک اسپین اف از سریال بازی تاج و تخت از جرج آر آر مارتین و رایان کوندال که دربارهٔ خاندان تارگرین‌ها است از شبکه اچ‌بی‌او مجوز ساخت پایلوت گرفت.

به دنباله همان ماه سریال خاندان اژدها مجوز ساخت گرفت. رایان کوندال و میگل سپاچنیک که قسمت‌هایی از سریال بازی تاج و تخت مانند نبرد حرامزاده‌ها کارگردانی کرد به‌عنوان شورانر انتخاب شدند.

فرایند انتخاب بازیگر در ژوئیه ۲۰۲۰ آغاز شد و در اکتبر ۲۰۲۰ پدی کانسیداین به‌عنوان بازیگر نقش ویسریس تارگرین اول انتخاب شد. در دسامبر ۲۰۲۰ اولیویا کوک، مت اسمیت و اِما دآرسی به ترتیب به‌عنوان بازیگران نقش‌های آلیسنت‌های تاور، دیمون تارگرین و رینیرا تارگرین انتخاب شدند.

در فوریهٔ ۲۰۲۱ ریس ایفانز، استیو توسان، ایو بست و سونویا میزونو به‌عنوان بازیگران اصلی انتخاب شدند و در آوریل ۲۰۲۱ فابین فرانکل نیز به‌عنوان بازیگر شخصیت کریستون کول انتخاب شد. ساخت موسیقی متن مجموعهٔ خاندان اژدها، همانند مجموعهٔ بازی تاج و تخت بر عهده رامین جوادی خواهد بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *