مسئولان قضایی استان لرستان ۵ مرتبه از انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال گذشته بازدید کردند/ انهدام یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کالای غیر مجاز

11:01 - 17 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۴۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری لرستان گفت:سال گذشته در ۴ نوبت حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان از کالا‌ی غیرمجاز موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان نیز معدوم شد.

محمّد رزم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر تعیین تکلیف و ساماندهی کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد:در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه، آسیب‌شناسی این موضوع با حضور مسئولان عالی قضایی، اداره کل تعزیرات استان، دستگاه‌های مسئول و سایر مدیران مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت و در سال گذشته برای ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی، ۵ بازدید توسط مراجع قضایی استان لرستان از انبار‌های جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خرم آباد انجام شد.

وی افزود: در پی این بازدید‌ها تذکرات و دستورات لازم جهت تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی داده شد.

رئیس دادگستری استان لرستان با بیان اینکه در دادگستری استان فروش ۸۰ میلیارد تومان از کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۰ هدفگذاری شده بود، گفت: تا پایان سال حدود ۹۲ از کالا‌های موجود در انبار‌ها به فروش رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد ۱۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رزم بیان کرد: سال گذشته در ۴ نوبت حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان از کالا‌ی غیرمجاز موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان نیز معدوم شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *